افتتاح و بهره برداری از طرح‌های جهاد خدمت رسانی بسیج در بافق

با حضور فرمانده سپاه الغدیر یزد، طرح‌ها و کارگاه‌های جهاد خدمت رسانی و امید آفرینی بسیج بافق افتتاح و بهره برداری شد.

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: مجموعه اقدامات ناحیه مقاومت بسیج بافق در راستای جهاد خدمت رسانی و جهاد امیدآفرینی انجام شد. 

او افزود: مجموع حمایت‌ها برای ایجاد پنل‌های خورشیدی، پروژه‌های عمرانی و... در مجموعه سپاه الغدیر در قرارگاه‌های ۱۱ گانه در حال انجام است و هر مأموریتی در قرار گاه خاص خودش پیگیری می‌شود. 

سرهنگ محسن نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در حاشیه افتتاح نمایشگاه رویداد جهاد پیشرفت گفت: در این نمایشگاه اختراعات و دستاورد‌های علمی و دانش بنیان جوان‌های بومی و توانمندی‌های آن‌ها که متناسب با وضعیت جغرافیایی شهرستان است، به نمایش گذاشته شده است. 

او با اشاره به جهاد روشنایی بسیج افزود: موفق شدیم در شهرستان ۱۷ پنل خورشیدی را در منازل نصب کنیم. 

نصیری بیان کرد: با هدف کمک به معیشت مردم و تولید برق، ۴۰۰ نفر متقاضی داشتیم که در مرحله اول ۴۰ نفر شناسایی و به بانک معرفی شدند و تاکنون ۱۷ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوات به بهره‌برداری رسیده است. 

او ادامه داد: به ازای هر نیروگاه، ۱۶۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق گفت: ۲ کارگاه اقتصاد مقاومتی افتتاح شد که به دست گروه‌های جهاد سازندگی به منظور حمایت از بانوان کارآفرین مشاغل خرد خانگی، ساخته شده است. 

او خاطرنشان کرد: سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات، برای مشاغل خرد خانگی و امسال تاکنون ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است. 

نصیری تصریح کرد: ۲ باب منزل نیز برای خانواده‌های کم برخوردار زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد ساخته شد که به بهره برداری رسید. 

او افزود: هزینه ساخت این ۲ واحد بیش از چهار میلیارد تومان شد که از سوی خیران، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق، فلات مرکزی و کارخانه کاشی تامین شد. 

همچنین افتتاح دفتر حمایت حقوقی و قضایی ایثارگران و تجلیل از برترین‌های بسیجی در جشنواره مالک اشتر از برنامه‌های دیگر حضور فرمانده سپاه الغدیر یزد در بافق بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.