استاندار یزد مطرح کرد؛

یزد، در شمار ده استان با مشارکت بالا در انتخابات

فاطمی گفت: حضور چشمگیر و گسترده مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه مثال زدنی بود و مردم استان یزد جزء ده استان با مشارکت بالا در کشور قرار گرفتند.

مهران فاطمی استاندار یزد گفت: تشکیل مجلس قوی در کنار یک دولت قوی به حضور و پشتوانه قوی رأی مردمی نیاز دارد و این امر به قانون گذاری و نظارت و رسیدگی قوی‌تر می‌انجامد. 

او خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم بار تکلیف را بر دوش منتخبان و مسئولان دو چندان و باید برای پاسداشت این همه بصیرت باید بسیار تلاش کرد.

استاندار یزد گفت: حضور حماسی ۱۱ اسفندماه، این پیام را برای دشمنان داشت که مردم علی رغم گلایه مندی ها، وظایف خود را به درستی تشخیص می‌دهند و پای کار نظام ایستاده اند؛ حضوری که باعث ناامیدی دشمنان و نشان از اقتدار و قدرت ملی ایران اسلامی است.

فاطمی ضمن قدردانی از تلاش همه دستگاه‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: آنچه که ملت انتخابات کردند مورد احترام است و اکنون باید همه دست در دست هم دهیم تا یزد خود را آباد کنیم.  

در انتخابات ۱۱ اسفند، میزان مشارکت در حوزه‌های انتخابیه چهارگانه استان یزد ۵۰.۰۲ درصد بوده که بالاترین درصد مشارکت در انتخابات مربوط به شهرستان بافق با ۸۰.۱۰ درصد است.

میزان مشارکت در شهرستان‌های دیگر استان نیز در اردکان ۶۳.۹ درصد، تفت ۶۱.۲۶ درصد، میبد ۶۲.۲۲ درصد، مهریز ۶۳.۳۵ درصد، بافق ۸۰.۱۰ درصد و نیز ابرکوه ۶۱.۳۵ درصد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار