دستگیری قاتل جوان در کرمانشاه/کشف ۳ هزار و ۲۱۰ حلقه لاستیک قاچاق

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: جوان ۲۸ ساله‌ای که پس از ارتکاب قتل مردی ۵۵ ساله و زخمی کردن دو نفر دیگر با سلاح گرم متواری شده بود، با تلاش کاراگاهان دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

علی کرمی رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : پس از وقوع قتل مردی ۵۵ ساله در آذر ماه امسال در یکی از روستا‌های حاشیه شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، تلاش برای دستگیری فرد قاتل آغاز شد.

وی ادامه داد: کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی با انجام کار‌های اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه روزی موفق به شناسایی مخفیگاه فرد قاتل د یکی از شهرستان‌های استان تهران شدند.

کرمی تصریح کرد: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضایی و اعزام تیم‌های عملیاتی به شهرستان مورد نظر و هماهنگی‌های بعمل آمده موفق به دستگیری قاتل فراری شده و وی را به کرمانشاه منتقل کردند.

این مقام انتظامی یادآور شد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه اش را اختلاف خانوادگی قبلی با خانواده مقتول عنوان کرد.

کرمی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی قاتل به دستگاه قضایی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد .

۳ هزار و ۲۱۰ حلقه لاستیک قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۳ هزار و ۲۱۰ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۱۱۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

مهدی حاجیان فرماندار انتظامی استان کرمانشاه امروز سیزدهم اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنیی بر احتکار مقدار زیادی لاستیک خودرو در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار در یکی از محلات شهر کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرماندار انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته، ۳ هزار و ۲۱۰ حلقه لاستیک احتکاری مربوط به خوردو‌های سواری که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۱۱۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

وی تصریح کرد: از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارجاع آن به مراجع قضائی جهت رسیدگی‌های بیشتر خبر داد.

حاجیان مبارزه با پدیده قاچاق و احتکار را از جمله برنامه‌های مهم و اولویت‌دار پلیس عنوان کرد و گفت: همکاران ما قاطعانه با افراد قاچاقچی و محتکر برخورد و اجازه نمی‌دهند به خاطر منافع شخصی باعث ایجاد التهاب و کمبود در بازار شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.