ناکامی قاچاقچیان موادمخدر در مرز سراوان/ کشف بیش از یک تن ماده مخدر ناس

 جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک تن ماده مخدر ناس در مرز سراوان خبر داد.

سرهنگ  جواد رفیعی گفت:در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدابیر فرمانده مرزبانی استان و با توجه به پیامد‌های مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باند‌ها و شبکه‌های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام ارشد مرزبانی در استان  از کشف محموله موادمخدر خبر داد و افزود:در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه  مرزبانان هنگ مرزی سراوان یک خودرو که اقدام به حمل و جابجایی موادمخدر می‌کرد را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان تصریح کرد:با اقدام به موقع مرزبانان هنگ مرزی سراوان  و دریک عملیات سریع و غافلگیرانه محموله موادمخدر در این شهرستان  شناسایی و توقیف شد.

وی بیان کرد:مرزبانان در این عملیات، موفق به  توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری یکی از سوداگران مرگ و کشف یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع " ناس"  شدند.

به گفته سرهنگ" رفیعی "این محموله قرار بود به استان‌های مرکزی کشور انتقال داده شود که سوداگران مرگ در این هدف شوم خود ناکام ماندند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان در خاتمه خاطرنشان کرد: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده باند‌های سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچگونه فعالیت سودجویانه را در مناطق مرزی استان را نخواهد داد.
 

برچسب ها: موادمخدر ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار