استاندار ایلام:

ایلام جزو استان‌های برتر در انتخابات ۱۱ اسفندماه بود

استاندار ایلام گفت: تلاش و تسهیل‌گری همه دست‌اندرکاران انتخابات باعث حضور پرشور مردم در انتخابات شد و استان در زمینه مشارکت و حضور مردم در انتخابات، جزء استان‌های برتر کشور قرار گرفت.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در دیدار با رییس، دبیر، رئیس هیات بازرسی و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان ایلام اظهار کرد: استان در بحث پیکربندی دستگاه‌های احراز هویت کاندیدا‌های انتخابات رتبه نخست کشور را کسب کرد که نشانگر تلاش و اهتمام مسئولان در این حوزه است.

وی افزود: مردم و مدیران استان از آزمون بزرگ انتخابات ۱۱ اسفندماه نیز همچون همه پرسی‌های گذشته سربلند بیرون آمدند و این انتخابات بسیار باشکوه، پُرشور و بدون هیچ‌شائبه و جانبداری برگزار شد.

بهرام نیا یادآور شد: نتیجه هم‌افزایی و انسجام بین عوامل اجرایی، هیات نظارت و بازرسی استان، مشارکت بالای آحاد ملت در انتخابات بود و استان ایلام بار دیگر جزء استان‌های برتر کشور قرار گرفت و مردم ایلام در بحث مشارکت در انتخابات بار دیگر خوش درخشیدند و برگ زرینی به افتخارات این استان افزودند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی ستاد انتخابات استان که جلسات متعددی با گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه برگزار کردند، ادامه داد: دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه، رسانه‌ها و ائمه جمعه و جماعات در بحث جهاد تبیین جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش وافری داشتند.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام هم اضافه کرد: به اذعان همه رسانه‌ها و مردم، این انتخابات بسیار پرشور و باشکوه و با کمترین تنش اجتماعی و چالش برگزار شد.

محمدسبحان حسنی افزود: برگزاری این انتخابات بدون هیچ شائبه و با سلامت و امنیت برگزار شد که اعتماد و اطمینان بیشتر مردم به دولت و نظام را در پی داشت.

وی مطرح کرد: برگزاری این انتخابات پُرشور و سالم تجربه‌ای ارزنده برای انتخابات‌های آینده شد چرا که همه پرسی ۱۱ اسفندماه موجب رضایت‌مندی همه گروه‌ها و طیف‌ها از روند برگزاری این رویداد مهم سیاسی - اجتماعی شد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.