درس مردم به «خودی‌ها» در انتخابات از دید محسن رضایی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم در انتخابات به سیاسیون گفتند که برایشان وحدت، برادری و ارزش‌های ‎انقلاب مهم‌تر از هر چیز دیگری است.

محسن رضایی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و  دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«مردم در ‎انتخابات ۱۱ اسفند، یک درس بزرگ به دشمن و یک درس به خودی‌ها دادند. دشمن را ناامید کردند و به سیاسیون گفتند که برایشان وحدت، برادری و ارزش‌های ‎انقلاب مهم‌تر از هر چیز دیگری است!»

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
رانندگان قطار در انگلیس برای دستمزد و حقوق مناسب دست از کار کشیدند

اعتصاب رانندگان قطار در لندن پایتخت انگلیس موجب اختلال وسیع در تردد درون شهری مردم شد.
به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آسوشیدتدپرس شهروندان لندنی که از قطارهای بین شهری استفاده می‌کنند، روز جمعه در خط اصلی ساحل شرقی و شمالی که شلوغ‌ترین خط ریلی انگلیس به شمار می‌آید، به علت اعتصاب رانندگان با اختلال در برنامه حرکت قطارها رو‌به‌رو بودند.
بر اساس این گزارش به علت آغاز اعتصاب اعضای اتحادیه تجاری رانندگان قطار، فعالیت قطارها در ایستگاه کینگ کراس لندن متوقف شد. رانندگان قطار در لندن با این اعتصاب خواستار توجهات عمومی به خواسته‌های خود مبنی بر لزوم افزایش منصفانه دستمزدهایشان هستند. از ژوئیه ۲۰۲۲ (تیر 1401) رانندگان قطار در انگلیس چند بار در اعتراض به تورم بالا دست به اعتصاب زدند و افزایش دستمزدهای خود را خواستار شده‌اند. اتحادیه تجاری رانندگان قطار انگلیس می‌گوید حقوق رانندگان قطار از سال ۲۰۱۹ تاکنون افزایش نیافته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
ملت بزرگ ایران فراموش نکرده است که قبل از انقلاب، نمایندگان مجلس در سفارتخانه‌های غربی انتخاب می‌شدند. امروز که دست آن‌ها کوتاه شده است دیدیم که ایادی همان غربی‌ها به تحریم انتخابات دمیدند. این نشان می‌دهد که انتخابات‌های ما آزاد و رقابت جدی است و ملت فارغ از مداخله خارجی خود سرنوشت خویش را تعیین می‌کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
به روحانی می‌گویم آری من هم معترضم. معترضم که چرا به این همه خیانت و ترک فعل شما رسیدگی نشد. رأی ‌دادم به جریانی که با اقتدار به این همه پرگویی‌ شما پایان دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
اگر من به‌جای افسر نیروی هوائی ارتش آمریکا بودم خودم را آتش نمی‌زدم و در عوض بمب‌های جنگنده‌ام را بر روی مخزن بمب‌های اتمی اسرائیل غاصب و خانه نتانیاهو می‌ریختم و بعد با هواپیما به‌ صورت انتحاری بر روی آشیانه جنگنده‌های این رژیم شیرجه می‌رفتم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
قرآن کریم در آیه ۲۹ از سوره فتح «أَشِدَّاءُ عَلی الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ» شدت عمل در مقابل کفار را به مسلمانان گوشزد می‌کند‌، ولی متأسفانه حاکمان مسلمانان به این آیه کریمه بی‌توجه هستند و حتی سران خائن برخی کشورهای اسلامی به دنبال رابطه با رژیم جعلی و خبیث صهیونیستی هستند. رسانه‌ها به ویژه در فضای مجازی، باید چهره منفور رژیم جعلی را هرچه بیشتر به جهانیان نشان دهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
در حالی که غزه با گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کرد، از ۱ تا ۳۱ ژانویه در مجموع ۳۱۸ میلیون دلار صادرات از ترکیه به اسرائیل صورت گرفته است! واقعا مسئولان ترکیه چه پاسخی فردا به خداوند و ملت مظلوم فلسطین دارند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
گروسـی مدیر آژانس بین‌المللی هسته‌ای اخیرا در ادعائی جدید گفته است ایران به سـختی با آژانس همکاری می‌کند! بنویسید این حرفها به دور از وظایف سازمانی وکارشناسی وی است و بوی دشمنی می‌دهد. واقعا غربی‌ها کی می‌خواهند دست از زورگویی و تمامیت‌خواهی و همچنین استانداردهای دوگانه بردارند.
آخرین اخبار