کسب مقام برتر اداره اشتغال و کار آفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان جزء ۵ استان برتر کشور قرار گرفت.

  محمد اسماعیل هاشم لو گفت: با توجه به ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ در حوزه اشتغال و کارآفرینی، اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان جزء ۵ استان برتر کشور قرار گرفت.

  معاون مدیرکل اشتغال و کار آفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در ادامه افزود: بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان با تمام تلاش خود مانند سایر استانها در کشور توانسته مشکل اشتغال خانواده های ایثارگران را پیگیری و در راستای تحقق تمامی برنامه های اشتغال عملکرد خوبی را داشته باشد.

  هاشم لو خاطر نشان کرد: باید به سمت اشتغال خصوصی و اشتغال از طریق بنگاه‌های اقتصادی حرکت کنیم که امسال منابع خوبی در کشور برای خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان پیش بینی شده است. 
  
  وی ادامه داد: باید تسهیلات اشتغالزایی به سمت کارگاه های تولیدی و کارآفرینی هدایت شود که بتوان شغل پایداری برای افراد زیادی ایجاد کرد.

 در پایان با اهدا لوح تقدیر از طرف معاون سلامت و توانمند سازی اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، از زحمات رئیس و همکاران اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان تقدیر شد.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار