سری آ ایتالیا؛

مونزا ۱ - ۴ آاس رم/ جالوروسی با دروسی به اوج رسید + فیلم

دروسی با درخشش دیبالا، لوکاکو و پلگرینی در هفتمین بازی به عنوان سرمربی رم در سری آ، ششمین برد خود را جشن گرفت.

در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم سری آ ایتالیا، تیم رم مهمان مونزا بود که با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید.

در دقیقه ۳۸ رم به گل اول رسید. روملو لوکاکو درون محوطه جریمه پلیگرینی را پیدا کرد و این ستاره هم ضربه پای چپ خود را به زیبایی و در نهایت دقت به کنج سمت راست دروازه فرستاد. تنها ۴ دقیقه بعد رم به گل دوم رسید. این بار خود لوکاکو توانستاس دقیق دیبالا را در مرکز محوطه جریمه دریافت کند و محکم با پای چپ آن را مستقیم به وسط دروازه بفرستد.  

رم در اولین اقدام خود در نیمه دوم در دقیقه ۶۳، روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه، توسط پائولو دیبالا به گل رسید. ضربه پای چپ این بازیکن به کنج سمت راست دروازه رفت. در دقیقه ۸۲، رم با خطای مدافعان حریف روی دیبالا ضاحب ضربه پنالتی شد که لئاندرو پاردس، با ضربه‌ای دقیق به سمت راست و بالای دروازه آن را به گل چهارم رم تبدیل کرد.

مونزا توانست ۵ دقیقه بعد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. کاربونی بعد از فرصت سوزی‌های فراوان درون محوطه جریمه، از پشت محوطه با پای چپ اقدام به شوت زنی کرد و موفق شد دروازه میال سویلر را باز کند.

بازی در نهایت با نتیجه ۴ - ۱ به اتمام رسید و  رم با ۴۷ امتیاز در رده پنجم و در یک امتیازی بولونیا در رده چهارم قرار گرفت تا به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوارتر شود.

سردار آزمون در این مسابقه برای رم به میدان نیامد.

دروسی از زمان نشستن روی نیمکت جالوروسی و جانشینی مورینیو، شش برد و تنها یک باخت مقابل اینتر در سری آ کسب کرده و توانسته رم را کاملا متحول کند.

برچسب ها: سری آ ایتالیا ، رم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۱ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
عجیبه سردار که توی فضای مجازی بهترین بازیکن رم و تو تماشاچیا مدام تشویق میشه و محبوبتر از توتی اسطوره سابفه رم هست چرا بهش بازی نمیدن.
آخرین اخبار