بیش از ۲۲۰ هزار تعرفه درحوزه انتخابیه گرگان و آق قلا استفاده شد

فرماندار گرگان گفت: در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۲۲۰ هزار و ۹۸۸ تعرفه در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا استفاده شده است.

اسماعیل نادری، عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران استان گفت: در روز ۱۱ اسفند تعداد ۲۲۰ هزار و ۹۸۸ تعرفه درحوزه انتخابیه گرگان و آق قلا استفاده شده است.

وی با بیان اینکه کل آرای مأخوذه در این حوزه انتخابیه ۲۲۰ هزار و ۳۵۰ رأی بود، افزود: پس از شمارش آرا «رمضانعلی سنگدوینی» با ۵۴ هزار و ۸۴۳ رأی و «عبدالغفور امان‌زاده» با ۵۱ هزار و ۵۸۲ رأی پیروز میدان شدند.

فرماندار گرگان گفت: در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ۷۷۵ هزار و ۶۳۲ تعرفه رأی مصرف شد.

وی افزود: تعداد کل آرای مأخوذه در این دوره از انتخابات خبرگان رهبری در شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا ۷۷۱ هزار و ۴۲۱ رأی است.

نادری اظهار کرد: پس از شمارش آرا «کمال غراوی» با ۳۴۱ هزار و ۲۵۳ رأی و «سیدمحسن طاهری» با ۳۲۸ هزار و ۲۳۱ رأی حائز بیشترین تعداد آرا شدند.

گفتنی است «منصور خمری» با ۴۷ هزار و ۸۱۳ رأی و «ابوذر فردوسی» با ۲۱ هزار و ۸۹۱ رأی، «غلامرضا منتظری» با ۱۹ هزار و ۹۴۵ رأی و «صاحب حجتی» با ۱۹ هزار و ۵۳۲ رأی، حائز بالاترین تعداد آرا شدند.

 

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.