فرمانده جدید تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) قزوین معرفی شد

در مراسمی از زحمات سردار افروزی تقدیر و سرهنگ محمودی به عنوان فرمانده جدید تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) معرفی شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: شایستگی تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر (عج) با فرماندهان و شهدایش برای همگان شناخته شده است.

سردار رفیعی آتانی افزود: قزوینی‌ها در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و امروز هم در دفاع از حرم و ولایت می‌درخشند.

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

اعلایی گفت: این انتخابات عرصه خودنمایی مردم سالاری دینی بود و مردم با حضور در انتخابات حماسه بزرگی را خلق کردند.

سردار اصانلو معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم گفت: ما در پاسداری از انقلاب اسلامی وظیفه خاصی داریم و سپاه پاسداران از بدو تولد رسالت حفظ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن را بر عهده دارد.

سردار اصانلو با اشاره به سختی‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد: ما در آن دوران در سختی‌ها و مشکلات جنگ و تحریم جانانه مقاومت کردیم و حماسه‌هایی که رزمندگان دوران دفاع مقدس آفریدند تمام نشدنی است.

وی انتخابات دیروز را آزمون بزرگ ملت ایران برشمرد و گفت: ملت ایران به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی شدند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه امام حسین (ع) در ادامه بیان کرد: خداوند حافظ این انقلاب و ملت ایران است و ما موفقیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم.

در پایان این مراسم از زحمات سردار افروزی تقدیر و سرهنگ محمودی به عنوان فرمانده جدید تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.