اعضای شورای تامین مهاباد رای خود را به صندوق انداختند

فرماندار ویژه مهاباد به همراه سایر اعضای شورای تامین شهرستان با حضور در شعبه شهرداری، رای خود را به صندوق انداختند.  

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در حاشیه شعب صندوق اخذ رای به خبرنگاران گفت: شهروندان مهابادی در سطح شهر و روستا به همراه رای اولی حضور گسترده در شعبه‌های اخذ رای داشته و نشان دادند علی رغم وجود کمبود‌ها پشت نظام و انقلاب خود هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ گزارش نشده، ادامه داد: رای دهندگان برای جلوگیری از ازدحام در شعب، از موکول کردن رای دادن به ساعات پایانی انتخابات خودداری کنند.

مقام عالی شهرستان با تاکید بر اینکه جایگاه نماینده تاثیر مستقیم در توسعه و آبادانی جامعه دارد، افزود: نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی متعلق به تمامی شهروندان بوده و چنانچه با حداکثریت آرای انتخاب به طور حتم از پشتوانه بیشتر مردم نیز برخوردار است.

عباسی اضافه کرد: شهروندان از بین نامزد‌های انتخاباتی به فردی رای دهند که پیگیر مشکلات و دغدغه‌های مردم و منطقه بوده و از حق و حقوق آنان دفاع کند.

وی اضافه کرد: مردم حتما در انتخابات شرکت کنند و تلاش آن‌ها بر این باشد که با انتخاب افراد بر اساس توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایشان، همچنین بر اساس تعهد و تخصص مجلس کارآمد راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

 وی بر بی طرفی کامل تمامی عوامل هیئت‌های اجرایی، نظارت و اعضای صندوق‌های رای تاکید کرد و ادامه داد: ۱۴۱ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات پیش رو در این شهرستان تعیین شده در حالی که در ادوار قبلی ۲۱ شعبه کمتر بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.