امام جمعه شاهرود:

شنبه پس از انتخابات، روز همدلی برای خدمت باشد

حجت الاسلام امینی گفت: شنبه پس از جمع‌آوری، شمارش و اعلام نتیجه آرای مردم در انتخابات، باید روزی برای اتحاد، همدلی و خدمت به کشور و مردم باشد.

حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود، گفت: تمام سعی و تلاش دشمنان دلسردی و قهر مردم با این انتخابات است، اما بار‌ها حضور گسترده ملت در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات، درس عبرت فراموش‌نشدنی به آن‌ها آموخته است.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات مسابقه خیر است، مردم از آن عقب نمانند و مشارکت کنند، ابراز کرد: عده‌ای از مسوولان و کارشناسان نظارت، امنیت، پشتیبانی و اجرایی برای زمینه‌سازی، صحت و سلامت انتخابات مدت زیادی در تلاش بودند.

امام جمعه شاهرود: شنبه پس از انتخابات، روز همدلی برای خدمت باشد

امام جمعه شاهرود با قدردانی از تمامی داوطلبان و طرفداران انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در این هفته بر شور انتخاباتی افزودند، گفت: طی این مدت، تخلف خاص انتخاباتی در این شهرستان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه یازدهم اسفند روز نتیجه‌گیری و پیروزی مردم ایران اسلامی است، گفت: پیروز نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فرد یا حزب خاصی نیست، بلکه مردم ایران هستند که بار دیگر طعم شکست و سرافکندگی را به بیگانگان تحمیل می‌کنند.

حجت الاسلام امینی با بیان اینکه پیروز این میدان رقابتی، مشمول لطف الهی است و نباید منتی بر فرد یا گروهی داشته باشد، ابراز کرد: استفاده از ظرفیت رقیبان و نخبگان حامی داوطلبان این دوره باید به صورت واقعی و اجرایی برای پیروز میدان مجلس شورای اسلامی اولویت داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.