حضور شوق انگیز مردم در پای صندوق‌های رای

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : اصل حضور مردم در انتخابات، رای به استقلال، آزادی و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه، با اشاره به در حال انجام بودن انتخابات گفت : انصافا حضور مردم در پای صندوق‌های رای تا این وقت از روز شوق‌انگیز و افتخار آمیز بوده است.

وی با دعوت از افرادی که تاکنون برای رای‌گیری پای صندوق‌های رای نرفته‌اند با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار مهمی در کشور دارد، گفت: مجلس شورای اسلامی نماد مردم‌سالاری دینی است و مجموعه آنچه در کشور می‌گذرد نتیجه مصوبات مجلس است.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس دو وظیفه قانون‌گذاری و نظارت را بر عهده دارند که وظایف بسیار خطیری است.

وی با بیان اینکه حدود پنج ماه از جریان غزه می‌گذرد، گفت: حقیقتا قساوت جبهه استکبار در غزه در تاریخ بی‌سابقه بوده و امیدواریم به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی باشیم.

غفوری با اشاره به در پیش بودن روز احسان و نیکوکاری، از همه کسانی که توان مالی دارند، خواست به هر میزان که می‌توانند به ضعفا و فقرا کمک کنند.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: باید با ترویج احسان و نیکوکاری بین همه اقشار جامعه، فرهنگ نوع دوستی را به نسل‌های آتی منتقل کنیم.

وی با اشاره به در پیش بودن روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، گفت: همه باید در راستای حفظ منابع طبیعی کوشا باشیم .

برچسب ها: ولی فقیه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.