۶۶۰۰ ناظر روند برگزاری انتخابات را رصد می کنند

رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه گفت : ۶۶۰۰ ناظر روند برگزاری انتخابات در استان را رصد می‌کنند.

حجت الاسلام محسن مفید رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان، با اشاره به شروع فرآیند انتخابات از ساعت هشت صبح امروز (یازدهم اسفند) گفت : خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات گزارش نشده است.

به گفته رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه، ۶۶۰۰ ناظر روند انتخابات در استان را رصد می‌کنند.

وی یکی از ترفند‌های مهم دشمنان را شایعه سازی و ایجاد شائبه عنوان و تصریح کرد: در خواست ما از مردم این است که به شایعات توجه نکرده و اخبار انتخابات را از مراجع رسمی دنبال کنند.

مفید گفت: ناظران ما در شعب حضور دارند و هرگونه تخلف احتمالی را حتما دنبال کرده و گزارش می‌دهند و قطعا با متخلفان برخورد می‌شود.

وی افزود: تاکنون دستگیری‌هایی داشته ایم که بعضا مربوط به خریدو فروش رای بوده و این افراد به شعب ویژه مراجع قضایی ارجاع داده شده اند.

رییس دفتر شورای نگهبان در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین گزارشاتی از تجمعات طرفداران کاندیدا‌ها در اطراف شعب داشته ایم که اقدامات لازم هم در این زمینه صورت گرفته است.

مفید در خصوص ممنوعیت عکسبرداری و فیلمبرداری از برگه اخذ رای، گفت: حق مردم رای دادن مخفیانه است و ناظران ما رصد خواهند کرد که کسی از برگه رای عکس و فیلم تهیه نکند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.