رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان زنجان:

۷۴ خبرنگار و عکاس خبری انتخابات زنجان را پوشش می‌دهند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۷۴ خبرنگار و عکاس خبری به صورت میدانی و نیز با استقرار در ستاد انتخابات، این رویداد مهم را در استان پوشش می دهند.

مهدی ورقایی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه  ۷۴ خبرنگار و عکاس خبری انتخابات زنجان را پوشش می‌دهند، گفت: این تعداد خبرنگار در چهار حوزه انتخابیه استان فعال هستند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان از همکاری اصحاب رسانه قدردانی کرد و ادامه داد: فعالیت خبرنگاران از ساعت اولیه امروز جمعه یازدهم اسفندماه و همزمان با توزیع صندوق‌های رای آغاز و تا زمان اتمام رسمی فرایند انتخابات ادامه دارد.

بنابر اعلام ستاد انتخابات استان زنجان انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه این استان طبق توافق وزارت کشور با شورای نگهبان به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می شود.

۷۷۲ شعبه ثابت و سیار با یک هزار و ۴۳۸ نقطه - محل در استان زنجان برای رای گیری آماده شده است.

در مجموع حدود ۱۱ هزار نفر از استان زنجان در امر برگزاری انتخابات به‌عنوان مجریان و عوامل نظارتی و حفاظتی در شعب نقش آفرینی می کنند.

حدود ۸۵۰ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند که از این تعداد بیش از ۳۹ هزار نفر را رای اولی ها تشکیل می دهند.

برچسب ها: پوشش خبری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.