فعالیت همه شعب سیار و ثابت أخذ رأی استان یزد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد از فعالیت همه شعب أخذ رأی استان یزد در ساعت مقرر خبر داد.

محمد حسین پارسائیان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد گفت: امسال احراز هویت رأی دهندگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت برخط انجام می‌شود بر این اساس تمهیدات زیادی در طول مدت ۲۰۰ روز از شروع فرآیند انتخابات صورت گرفت.

او با اشاره به اینکه شعب أخذ رأی در استان یزد از ساعت هشت صبح امروز فعال بودند، عنوان کرد: نکته حائز اهمیت این است که همه شعب در استان یزد راس ساعت مقرر فعال شدند.

پارسائیان ادامه داد: برای اینکه ارتباط برخط و پایدار در شعب شکل بگیرند به فرآیند‌های زیادی اعم از شبکه، دریافت رمز و عملکرد صحیح سخت افزار و ... مرتبط است تا رأس ساعت مقرر همه شعب ثابت و سیار استان فعال شوند که استان یزد عملکرد خوبی داشت.

او با اشاره به بارش برف و باران در شب و روز‌های گذشته، اظهارداشت: به علت بارش‌های برف و باران در شب گذشته نگرانی‌هایی به جهت راه‌های دسترسی به ویژه در روستا‌ها وجود داشت که با همت راهداری استان یزد برای استقرار صندوق‌های رأی در محل شعب مشکلی ایجاد نشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد ضمن خداقوت به مسئولان و عوامل شعب اخذ رأی در استان، گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر در استان برای برگزاری انتخابات پر شور فعال هستند.

برچسب ها: انتخابات ، شعب ثابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار