در همبستگی با آرون بوشنل و غزه؛

سربازان آمریکایی یونیفورم نظامی خود را آتش زدند

برخی از سربازان آمریکایی در همبستگی با خلبان نیروی هوایی این کشور لباس‌های نظامی خود را آتش زدند.

سربازان سابق آمریکا در همبستگی با آرون بوشنل، خلبان نیروی هوایی این کشور که در اعتراض به نسل کشی رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم فلسطین تحت حمایت مستقیم آمریکا خود را در مقابل سفارت اسرائیل در واشنگتن سوزاند، لباس‌های نظامی خود را آتش زدند.

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که این سربازان مراسم یادبودی را در مرکز شهر سن خوزه برگزار کردند و در آن یونیفورم‌های نظامی خود را به عنوان یک حرکت نمادین و شخصی به احترام فداکاری بوشنل سوزاندند.

این سربازان همچنین، همبستگی خود را با مردم فلسطین اعلام و جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را که بیش از سی هزار شهید بر جای گذاشته است، محکوم کردند.

در شیکاگو نیز صد‌ها نفر گردهم آمدند تا به احترام بوشنل و همه کسانی که در مبارزه برای فلسطین جان خود را از دست دادند شمع روشن کنند.

بوشنل پس از خودسوزی جان خود را از دست داد. او در یک ویدئوی ضبط شده برای آزادی فلسطین فراخوان داد و تصریح کرد که در نسل کشی که توسط اشغالگران اسرائیل با حمایت واشنگتن انجام شده، شریک نخواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۸ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
چقدررررر ناراحتم از مرگش ؛ شاید خودش هم نمیخاسته بمیره فقط میخاسته اعتراض خودشو نشون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
آمریکا شریک مستقیم جنایات صهیونیست‌هاست
آمریکا شریک مستقیم جنایات صهیونیست‌هاست و جنگ علیه غزه، سبب رسوایی آمریکا و دیگر کشور‌های غربی شده است.
دشمن اسرائیلی به جنایات خود در آستانه ششمین ماه تجاوزات به نوار غزه با حمایت و شراکت آمریکا و دیگر کشور‌های غربی و خیانت گسترده عربی ادامه می‌دهد.
آخرین اخبار