کارگران در معادلات سیاسی درنظرگرفته شوند

نماینده جامعه کارگری کوهبنان گفت:کارگران، ستون فقرات کشور هستند و بایستی در معادلات سیاسی و اقتصادی، درنظر گرفته شوند.

ابوذر احمدی گفت:بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها به ویژه در زمان دفاع مقدس کارگران و معدن کاران شهرستان کوهبنان با حضور پرشور خود نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه و دوستدار میهن عزیزمان ایران هستند.

وی افزود: برای اثبات این قضیه می‌توان از تعداد شهدای کارگر شهرستان و حتی استان کرمان به این مهم پی برد اغلب شهدا یا از کارگران زغال سنگ و یا از وابستگان آنان هستند.

کارگر معدن هشونی بخش طغرالجرد بیان کرد: در تمامی مراسم‌ها، راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها که سرافرازی انقلاب اسلامی بوده قشر کارگری حضور گسترده داشته است.

 وی یادآور شد: در حال حاضر کارگران و معدنکاران شهرستان کوهبنان با تلاش و کوشش بی وقفه خود چرخ اقتصاد کشور را حرکت می‌دهند و در سخت‌ترین شرایط دست از تلاش و کوشش مضاعف خود برنداشته و در تمامی عرصه‌ها حاضر و آماده ایثار و فداکاری هستند.

احمدی گفت: کارگران، ستون فقرات کشور هستند و بایستی در معادلات سیاسی و اقتصادی، درنظر گرفته شوند و این مهم مستلزم آن است که خودشان هم در صحنه‌ها حضوری گسترده داشته باشند.

 وی ادامه داد: حال که تمامی دشمنان نظام تلاش دارند انتخابات کشور را کم رنگ جلوه دهند و از مردم می‌خواهند پای صندوق‌های رای نیایند ما باید همانند سالیان‌گذشته با معرفت و بصیرت پشت ولایت و نظام بمانیم و با حضور پر شور و گسترده خود در انتخابات ۱۱ اسفند، تو دهنی به استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنیم.

نماینده جامعه کارگری کوهبنان گفت: با توجه به این که قشر عظیمی از جامعه شهرستان‌های زرند کوهبنان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند در انتخابات پیش رو حضوری پرشور و حداکثری خواهند داشت.

وی بیان داشت:کارگران معادن زغالسنگ با مشارکت حداکثری خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دشمنان را ناکام خواهند کرد و روز‌های سرنوشت سازی را برای کشور رقم می‌زنند که این مهم تنها با همراهی و همدلی میسر است.

احمدی افزود:جامعه‌ی کارگری بنا به رسالت خود که همان پیگیری دغدغه‌ها و مطالبات به حق جامعه کارگری می‌باشد تلاش مضاعفی را آغاز کرده است تا بتواند با انتخاب فرد اصلح در تحقق این شعار گامی مثبت بردارد.

وی اظهار کرد: بعنوان عضو کوچکی از جامعه کارگری از تمام اقشار خصوصا تشکل‌های کارگری شهرستان خواستارم با تأسی از امام راحل عظیم الشان (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ضمن شرکت فعال همچون گذشته بصیرت خود مبنی بر پایبندی به نظام اسلامی را با خلق حماسه سیاسی در انتخابات به اثبات رسانند.

برچسب ها: کارگران ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار