محصولی در نشست خبری:

حضور هفت الی هشت نفر در لیست جزو خطوط قرمز پایداری برای ائتلاف بود

دبیرکل جبهه پایداری گفت: حضور ۷ الی ۸ نفر در لیست جزو خطوط قرمز ما برای ائتلاف با شانا بود به دلیل اینکه اگر در مورد افراد شائبه مالی وجود داشته باشد نمی‌توانیم آن‌ها را تایید کنیم.

صادق محصولی دبیرکل جبهه پایداری در نشست خبری، گفت: جبهه پایداری خداباور و اسلام بنیاد است و انتخابات را مردم بنیاد و مردم‌گرا می‌خواهد، چون مشروعیت جمهوری اسلامی بستگی به حضور پرشور مردم در انتخابات است.

وی ادامه داد: انتخابات میدان مسابقه است و نه میدان تشتت و هیچ جبهه‌ای نباید جریان دیگر را به حاشیه ببرد.

محصولی اظهار کرد: جبهه پایداری اصالت را به گفتمان خدمت می‌دهد و به این فکر می‌کند سودمندتر از دیروز خود باشد. اگر حزبی برای جامعه سودمند نباشد نمی‌تواند افرادش را به‌عنوان مرد زمان خود پرورش دهد.

دبیرکل جبهه پایداری بیان کرد: سهم‌خواهی سطح کنشگری را کاهش می‌دهد و این با سیاست‌های جبهه پایداری منافات دارد و ما آماده همکاری با همکاران خود هستیم، چون افزایش مشارکت با هر نتیجه‌ای پیروزی ملت و کل نظام است. 

وی گفت: برنامه‌ریزی اقتصادی باید مردم محور باشد. در مجلس آینده باید به فسادستیزی بیشتر توجه شود و در عزل و نصب‌ها باید کمتر دخالت کند و نمایندگان باید دوش به دوش دولت فعالیت کنند.

محصولی تصریح کرد: تضعیف هر کدام از قوا نابخشودنی است و ما و شانا تضعیف دولت را تضعیف نظام می‌دانیم.

دبیرکل جبهه پایداری افزود: قطع به یقین ما در جبهه پایداری با دوستان شورای ائتلاف اختلاف‌هایی داشتیم و داریم و وحدت ما به این معنی نیست و اینکه هر دو گروه یکی شدند با تاکید بر اشتراکات سعی کردیم نسیم وحدت را به جامعه القا کنیم.

وی تصریح کرد: در گذشته ما بار‌ها ائتلاف کردیم مثلا در پنج به‌علاوه شش وحدت کردیم یا لیستی که دو دوره قبل داده شد به نام جبهه متحد اصولگرایان لذا وحدت چیز جدیدی نیست. ما به جای اینکه سهمیه‌بندی احزاب را دنبال کنیم به دنبال شاخص‌محوری بودیم.

دبیرکل جبهه پایداری گفت: حدود هفت الی هشت نفر در لیست جزو خطوط قرمز ما بودند و علت این بود اگر در مورد افراد شائبه مالی وجود داشته باشد نمی‌توانیم آن‌ها را تایید کنیم.

وی ادامه داد: لیستی با اشکالات کمتر تهیه کردیم و به توافقی رسیدیم و ملاک ما موضوع شاخص‌محوری بود اگر ملاک سهمیه بود می‌توانستیم حتی با حضور آن‌ها تعداد را بالا ببریم.

محصولی بیان کرد: شورای ائتلاف برای خود سازوکاری تعریف کرد که ما در آن سازوکار نبودیم لذا این نبود که با افراد آنها مذاکره جداگانه داشته باشیم و فقط با مرکزیت شانا جلسه داشتیم و خروجی این جلسات آن لیست اعلامی شد.

وی ادامه داد: ما نه قاضی، نه وکیل و نه حقوقدان هستیم و نمی‌توانیم کسی را متهم کنیم قبل اینکه در دادگاه صالحه محکوم شده باشد. اینکه ما بگوییم فلانی در لیست نباشد، این‌طور نبود بلکه اعلام کردیم با افرادی شائبه داشته باشند نمی‌توانیم با آنها در یک لیست باشیم.

محصولی اظهار کرد: رقیب جبهه پایداری آنهایی هستند که با ارزش‌های انقلابی تعارض دارند. پایداری هر کسی را که در صحنه سیاسی کشور به دنبال اعتلای نظام است خود را با آنها هم‌افزا می‌بیند.

دبیرکل جبهه پایداری افزود: ملاک ما این است که این افراد دنبال پیشرفت و قدرت نظام هستند، اما آنها که درباره وضعیت کشور سیاه‌نمایی می‌کنند و به‌دنبال تضعیف نظام هستند و وابستگی به کاپیتالیسم دارند، رقیب ما هستند.

وی افزود: بعد از انتخابات باید ببینیم ترکیب مجلس چه می‌شود. پایداری با همه دلسوزان نظام همکاری می‌کند و نباید از الان درباره ریاست مجلس حرف بزنیم، اما قطعا ما همکاری‌مان را با گروه‌های انقلابی انجام خواهیم داد.

محصولی تصریح کرد: جریان اصلاح‌طلب اصرار داشت جبهه پایداری در مقابل آقای قالیباف است و آقای قالیباف هم در مقابل پایداری است و ۸۰ الی ۹۰ مقاله بعد از مجمعی که برگزار کردیم، منتشر کردند و با اینکه اختلافات بین احزاب طبیعی احزاب است اما آنها می‌خواستند بگویند که ما شمشیر را از رو بستیم.

دبیرکل جبهه پایداری تاکید کرد: اگر تخلفی از اصولگراها صورت بگیرد لازم نیست مثل اصلاح طلبان لاپوشانی کنند. افتخار دوستان انقلابی است که اگر ضعفی می‌بینند مثل موضوع دخالت عزل و نصب نمایندگان در قوه مجریه به آن بپردازند و در مجلس آینده این موضوع باید به حداقل برسد.

وی گفت: مجلس یازدهم قوانین خوبی وضع کرده است. آیا باید مثل اصلاح‌طلبان چشممان را ببنیدیم و آنها را نبینیم.

محصولی افزود: وزیر مسکن که افتخارش این بود که برای مردم مسکن نساخته بر روی پله‌های هواپیما رفت و با آن رپرتاژ رفت، اما دولت فعلی ۵۶ هواپیما وارد کرده است و انتظار دادیم آقای رئیسی با تقویت تیم رسانه‌ای دولت اقدامات دولت را بهتر اعلام کند.

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه هر یک از اعضای ما حرفی خلاف وحدت بزند به او تذکر می‌دهیم تا حرف خود را اصلاح کند، تصریح کرد: نیروهای انقلابی باید توجه خود را به اشتراکات زیاد بگذارند الته برخی که مدعی انقلابی‌گری هستند دست به بددهنی و تخریب می‌زنند. از غیرانقلابی‌های که توقعی نیست. یک جمله از من برای تخریب دیگران نیست.

محصولی اظهار کرد: در دنیایی زندگی می‌کنیم که بدون روابط بین‌الملل نمی‌شود زندگی کرد و ارتباط با دنیا از ضروریات است و محورها را رهبر انقلاب فرمودند.

وی ادامه داد: ارتباطات باید به حد اعلا برسد و ما هیچ محدودیتی به جز منافع مردم نداریم.

دبیرکل جبهه پایداری تصریح کرد: قطعا لیست اصلی شانا و پایداری همین لیست است و یادآوری می‌کنم که ما دو سرلیست داریم یکی آقای قالیباف و یکی آقای آقاتهرانی.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
رأی میدیم تمام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
به عشق ایران همه باهم پای صندوق رأی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
ان شاءالله به شخص اصلح رای می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
شخص چی چی؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۳ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
ان شاءالله
حتما رای میدیم
تا چشم دشمنان و بدخواهان و منافقان در بیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
عاقبت فرار از مدرسه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
ثروت باد آورده نصیبش شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
أَلْهَاكُمُ التَّكَاثُرُ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
تریلیاردری که قرار است از حقوق محرومین و گرسنگان دفاع کند!! خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
شائبه مالی؟ صادق محصولی؟ انیشتن کجایی، عزیزم دقیقا کجایی؟
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۵۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
چه جوری اینها به ثروت رسیدند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
مطمئن باش از راه درس و تحصیلات نبوده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
سلام ثروتمند
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۵۱ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
چه جوری اینها به ثروت رسیدند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
علیک سلام عزیزم.
آخرین اخبار