۱۶ جایگاه عرضه مستقیم میوه برای شب عید در مشهد تعیین شد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: ۱۶ جایگاه عرضه مستقیم میوه طرح تنظیم بازار برای عید نوروز امسال در سطح شهر مشهد در نظر گرفته شده است.

محسن صیادی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در راستای طرح ویژه نظارتی عید نوروز و رمضان امسال در مشهد جایگاه های عرضه مستقیم میوه در مشهد از ۲۰ اسفندماه مستقر خواهند شد و سیب و پرتغال را با قیمت مصوب طرح تنظیم بازار عرضه می کنند.

او افزود: جایگاه های عرضه مستقیم میوه تا پایان تعطیلات نوروز دایر است و علاوه بر سیب و پرتقال، خرما و باقی میوه ها نیز در آنها عرضه می شود و نظارت بر عرضه و قیمت گذاری میوه ها نیز در آنها با جدیت کنترل می گردد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون پنج هزار و ۶۰۰ مورد بازرسی از واحدهای عرضه میوه و تره بار در مشهد انجام گرفته که منجر به تنظیم ۵۵۲ فقره فرم تخلف شده است.

صیادی تخلفات واحدهای صنفی مزبور را گران فروشی، عدم رعایت قوانین نظام صنفی و دستورالعمل های بهداشتی، عدم صدور صورت حساب ذکر و بیان کرد: تخلفات صنفی برخی از واحدهای مربوط به عرضه میوه و تره بار در مشهد منجر به مهر و موم ۱۲ واحد صنفی در این بخش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.