اعطای ۴ روز مرخصی تشویقی به سربازان فراجا

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: سربازان فراجا برای مشارکت در انتخابات یازدهم اسفند ۴ روز مرخصی تشویقی می‌گیرند.

 همایش بزرگ بصیرتی خانواده‌های کارکنان وظیفه فراجا با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور و حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی فراجا امروز در ستاد فرماندهی فراجا و همزمان به صورت ویدئو کنفرانس در سایر استان‌های کشور برگزار شد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا در ادامه خطاب به پدران و مادران سربازان حاضر در این همایش اظهار داشت: امروز بزرگترین افتخار فرزندان شما خدمت به ملت ایران است.

سردار رادان افزود: امروز سربازان اسرائیلی بیش از ۳۰ هزار نفر را به شهادت می‌رسانند و پس از آن اقدام به رقص و آواز می‌کنند؛ این در حالی است که سربازان در جمهوری اسلامی ایران آماده فداکاری برای مردم خود و مقابله با زورگویان هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از خدمت سربازی به عنوان خدمت واقعاً مقدس یاد می‌کنند، گفت: آمار‌ها نشان می‌دهند جوانان‌هایی که به سربازی می‌آیند نسبت به جوانانی که به هر دلیلی سربازی نمی‌آیند از حیث تجربه، تحمل سختی‌ها، تصمیم‌گیری و … متفاوت هستند.

وی با اشاره به اینکه چرا حاج قاسم در وصیت‌نامه خود اصرار داشتند روی سنگ قبرشان بنویسند سرباز وطن گفت: امروز در نیرو‌های مسلح همه افراد از سرباز تا سردار به دنبال این هستند که سرباز، ولی فقیه باشند.

سردار رادان گفت: سربازان همچون نیرو‌های فراجا از مرز تا دل شهر‌ها جان خود را فدا می‌کنند تا ملت ایران آرامش و امنیت داشته باشند.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه یکی از وظایفی که ما در مأموریت‌ها انجام می‌دهیم حفظ امنیت انتخابات است، گفت: تأمین امنیت انتخابات وظیفه سنگینی است که بر عهده من و فرزندان شما و این آب و خاک گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه امروز حضور در انتخابات تکلیف ملت ایران است، گفت: ملت ایران در روز ۱۱ اسفند ماه به تکلیف خود عمل می‌کنند.

وی گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات در حقیقت ناامیدی دشمن و شکست آن‌ها است.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان اعلام کرد: سربازان فراجا برای مشارکت در انتخابات یازدهم اسفند ۴ روز مرخصی تشویقی می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۴:۱۷ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
خودتونم میدونید چه خبره
Iran (Islamic Republic of)
فرزند چهارم که کپن نداشت
۱۴:۰۴ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
سربازای فراجا موقع انتخابات آماده باشن، بعد مرخصی های استحقاقی رو اکثر یگان ها به زور میدن چه برسه تشویقی من فقط استعلاجی رفتم اونم به خاطر اینکه کرونا گرفتم و حین برگشتن به یگان تصادف کردم گردنم شکسته بود از کل استحقاقم نه روز جمعا مرخصی بهم دادن اونم استعلاجی هام تموم شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
مسخره اس وقتی بری بگیری مگه نامه اش نیامده
آخرین اخبار