ایجاد خدمات زیربنایی بی‌شمار در کشور

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خدمات زیربنایی بی‌شماری در کشور ایجاد شده است، گفت : این خدمات نشان دهنده تعامل بین مردم با نظام است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در آیین گازرسانی به شهر کم برخوردار ازگله از توابع شهرستان مرزی ثلاث باباجانی آخرین شهر استان کرمانشاه با بیان اینکه شرایط امروز کشور را با گذشته باید مقایسه کرد گفت : به برکت وجود انقلاب، خدمات و برکات نظام یکی پس از دیگری در حال به ثمر نشستن است.

وی با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند اضافه کرد: همان کشور‌هایی که صدام و داعش را علیه ایران اسلامی مورد حمایت قرار دادند الان از مردم می‌خواهند در انتخابات شرکت نکنند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: مردم ما به خوبی می‌دانند که مشارکت نکردن در انتخابات سلب حق اظهار نظر از خود آن‌ها است.

صحرایی گفت: افرادی که رای نمی‌دهند در واقع این حق اظهار نظر و تعیین سرنوشت را از خود سلب و آن را به دیگران واگذار می‌کنند.

وی تاکید کرد: اگر جایی نقصی وجود دارد باید با شرکت در انتخابات و گزینش افراد اصلح تلاش کرد تا این نقص و یا مشکل برطرف شود.

صحرایی با بیان اینکه برگزاری انتخابات این فرصت را برای ما به وجود آورده تا خودمان سرنوشت مان را تعیین کنیم یادآور شد: مردم فهیم استان کرمانشاه همانند دوره‌های قبل روز جمعه ۱۱ اسفند با دقت و هوشیاری در این رویداد سیاسی مهم حضور پیدا خواهند کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.