پویش هم عهدیِ سبز در زرند

مراسم ملی درختکاری بسیج با عنوان پویش هم عهدیِ سبز به یاد سردار دل‌ها همزمان با سراسر کشور در شهرستان زرند درحال انجام است.

در راستای اجرای طرح کشوری کاشت یک میلیارد اصله نهال درخت، مراسم ملی درختکاری بسیج با عنوان پویش هم عهدی سبز به یاد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور در شهرستان زرند درحال انجام است.

سرهنگ دوم پاسدارحسین ابراهیمی مسئول قرارگاه بسبج سازندگی شهرستان زرند در حاشیه این آیین گفت: کاشت هزار اصله نهال درخت با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به همت گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی حوزه مقاومت بسیج ثامن الائمه (ع)، بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرند و هیئت امنای امامزاده جعفر سیریز در منطقه سیریز و در مجاورت این امامزاده غرس شد.

وی افزود: در راستای تدابیر مقام معظم رهبری در اجرایی کردن فرمان کاشت یک میلیارد نهال در سراسر کشور، این پویش در شهرستان زرند با همکاری گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه و اداره منابع طبیعی شهرستان زرند در حال انجام است.

سرهنگ دوم پاسدار ابراهیمی تصریح کرد: تاکنون ۱۲ هزار اصله نهال درخت در مناطق دشتخاک و ده چنار زرند غرس شده است و با لطف و یاری خداوند منان تا پایان هفته منابع طبیعی و درختکاری همچنان این پویش در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه شهرستان ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار