نعیم قاسم: سلاح‌هایی که مقاومت تاکنون استفاده کرده، حداقل‌ها است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان مقابله با رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را در راستای منافع غزه و کشورش دانست .

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم بزرگداشتی در بیروت اظهار کرد: هرگونه توسعه‌ای در مقابلش توسعه‌ای خواهد بود و هرگونه تخطی از مرز‌ها متقابلا به عبور از مرز‌ها منجر خواهد شد. تنها چیزی که ما را متوقف می‌کند تصمیم ماست و ارزیابی ما به این است آنچه انجام می‌دهیم به نفع ماست، اما زمانی که حمله گسترش یابد، نفع در آن است که ما هم آن را گسترش دهیم تا از ادامه یافتن آن و تحقق اهدافش ممانعت کنیم.

نعیم قاسم با تاکید بر اینکه موضعگیری‌های سیاسی و اعتراض‌های تشریفاتی مانع رژیم صهیونیستی نشده و تنها سلاح و مقاومت می‌توانند مانع از آن شود، گفت: اسرائیل در جنوب لبنان دست به تخریب می‌زند، اما مقاومت نیز مواضع آن‌ها را ویران می‌کند و خسارت‌های وارده به آن‌ها نیز بزرگ خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه تاکید کرد: اگر اسرائیل به غیرنظامیان حمله کند، پاسخ ما همراه با نادیده گرفتن اصولی همراه خواهد بود که برای خودمان تعیین کردیم. ما این اصول را تعیین کردیم نه اسرائیل، چون به دنبال درگیری محدودی هستیم که به هدفش برسد، اما اگر اسرائیل به آن دامن بزند، ما پاسخ بیشتری خواهیم داد.

ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد که تعداد دیگری از پایگاه‌های حزب‌الله در لبنان را هدف قرار داده از جمله پایگاهی که از آنجا به سمت ارتفاعات جولان موشک شلیک می‌شد.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود مدعی شد که جنگنده‌هایش ساختمان‌های مسکونی حزب‌الله واقع در منطقه «عیتا الشعب» در جنوب لبنان را بمباران کردند. همچنین این جنگنده‌ها پایگاه حزب‌الله در منطقه «کوکبا» را که از آنجا ده‌ها موشک به سمت ارتفاعات جولان شلیک شده بود، هدف قرار دادند. همچنین یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی به یک ساختمان نظامی دیگر حزب‌الله در «کفرکلا» حمله کرد.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
دم نیروهای مقاومت وحزب الله گرم
آخرین اخبار