افزایش ۱۰۸ درصدی تولید انواع شمش و بیلت فولادی

امسال تولید انواع شمش و بیلت فولادی در چهارمحال و بختیاری ۱۰۸ درصد افزایش یافت.

امیرارسلان سیدین معاون امور معادن و صنایع معدنی صمت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۹ هزار و ۸۲۵ تن انواع شمش و بیلت فولادی در چهار واحد صنعتی استان تولید و روانه بازار مصرف شده است.

وی افزود: این موفقیت به دنبال بهره برداری رسیدن دو واحد صنعتی وافزایش تولید سایرواحد‌ها درعرصه تولید انواع شمش وبیلت فولادی به دست آمده است.


بیشتر بخوانید


سیدین اضافه کرد: تولید شمش و بیلت فولادی علاوه بر صرفه جویی ارزی و کاهش واردات، نیاز مواد اولیه واحد‌های صنعتی پایین دستی ازجمله تولید انواع ورق فولادی را تامین می‌کند.

وی ادامه داد: این مقدار شمش و بیلت در چهار واحد تولیدی استان تولید شده است.

سیدین گفت: شمش فولادی که اساس و پایه تولید بسیاری از مقاطع فولادی است؛ انواع مختلفی دارد که ازانواع آن بیلت، اسلب و بلوم اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۶:۲۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
استانی که ده درصد آب کشور را دارد و همه خطوط انرژی از آن میگذرد و بین مرکز و بنادر و کشورهای همسایه غربی است آیا نمی تواند ده درصد تولید فولاد کشور را هم داشته باشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۲۰:۰۳ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
شهرستان کوهرنگ میتواند از بزرگترین قطب‌های فولادی کشورمان شود با چندین ابر پروژه فولادی نمایندگان و مسولان استان بامیران چهارمحال بختیاری بفکر توسعه شهرهای فولادی در این شهرستان با وجود منابع عظیم آب و انرژی و موقعیت راهبردی در زاگرس مرکزی و قرار گیری بین چند استان و مراکز و بنادر کشور ،باشند و دغدغه پیشرفت شهرستان را طبق آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل پیگیر شوند
آخرین اخبار