مناظره‌های تلویزیونی، فرصتی برای انتخاب آگاهانه

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد گفت:یکی از برنامه‌های تبلیغات تلویزیونی، مناظره‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی است که فرصتی برای انتخاب آگاهانه است.

احسان کریمی مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد گفت: در بخش مناظرات انتخاباتی، در هر حوزه‌ انتخابیه هفت مناظره  و در مجموع ۲۸ مناظره انتخاباتی تهیه شده است.

وی افزود: در این مناظره‌های انتخاباتی، سوالاتی در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سوالاتی در زمینه مباحث روز مجلس و همچنین زیست بوم منطقه مطرح شد تا نامزد‌های انتخاباتی، دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کنند.

کریمی ادامه داد: پخش مناظره‌های انتخاباتی در کانال‌های انتخاباتی از سوم اسفندماه آغاز شده و این مناظره‌ها در سه نوبت از شبانه روز در کنداکتور پخش برنامه‌ها در کانال‌های تبلیغاتی قرار گرفته است که در دو نوبت ساعت ۱۵ و ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه استانی یزد پخش می‌شود.

در پی این اتفاق بزرگ و برای نهادینه کردن شعار هویت محوری و عدالت گستری رسانه‌ی ملی، در استان یزد نیز ۴ کانال انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه‌ی یزد، اشکذر و زارچ، حوزه انتخابیه اردکان، حوزه انتخابیه بافق، بهاباد، مهریز، خاتم و مروست، و حوزه انتخابیه تفت و میبد راه اندازی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.