مدیر کل راه و سهرسازی زنجان:

احداث قطعه چهار محور قیدار - سلطانیه - کبودر آهنگ در مراحل پایانی است

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه محور قیدار – سلطانیه – کبودرآهنگ یکی از مهم‌ترین محورهای اصلی استان و یک شاهراه اصلی بوده که عملیات اجرایی ۱۲ کیلومتر از قطعه چهار این پروژه در مراحل پایانی است و سال آینده به اتمام می‌رسد.

اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: هم اکنون هفت پروژه ملی در بخش راه، توسط اداره‌کل راه‌وشهرسازی این استان در حال اجراست.

وی اظهار داشت: پروژه محور زنجان به بیجار، محور سلطانیه - قیدار و کبودرآهنگ، محور سه راهی سلطانیه - ابهر به تاکستان، پروژه محور سه راهی طارم به منجیل، پروژه محور زنجان- شفت و ملاسرا در شهرستان طارم، پروژه محور درام به کلور در شهرستان طارم و تبدیل راه فرعی به اصلی محور قیدار به ابهر پروژه‌های در دست اقدام این اداره است.

این مسوول ادامه داد: اغلب پروژه‌های راه‌سازی در این استان بین استانی بوده و عمدتا بخشی از کریدورهای حمل و نقلی کشور است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پروژه زنجان به بیجار ارتباط استان زنجان با کردستان را تسهیل می‌کند، گفت: محور زنجان به دندی مسیر ارتباطی زنجان با استان آذربایجان غربی و محور سه راهی سلطانیه و کبودرآهنگ هم ارتباط استان زنجان با استان همدان را تسهیل خواهد کرد.

اسماعیلی به پروژه محور قیدار – سلطانیه – کبودرآهنگ اشاره کرد و افزود: طول این محور ۱۰۳ کیلومتر بوده و پروژه به قطعات پنج گانه تقسیم شده است.

وی تصریح کرد: بخشی از پروژه "قطعه ۲ " احداث باند دوم سلطانیه - قیدار - کبودرآهنگ به طول ۹ کیلومتر در سفر استانی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان یادآور شد: طول این پروژه ۳۳ کیلومتر بوده که در مجموع ۱۷ کیلومتر از طول این پروژه به مرحله بهره برداری رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.