امدادرسانی به ۱۵۰ خودرو گرفتار در برف

راهداران استان چهارمحال و بختیاری به ۱۵۰ خودرو گرفتار در برف امدادرسانی کردند.

روح‌الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی از بعد از ظهر روز شنبه گفت: نیرو‌های راهداری این استان طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۵۰ خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کرده‌اند.

وی افزود: علاوه بر این نیرو‌های راهداری با حضور فعال خود از آغاز این سامانه بارشی تاکنون نسبت به اسکان موقت ۳۰ مسافر اقدام کرده‌اند.

غلامی اظهار کرد: همچنین در این مدت نیرو‌های راهداری بیش از هشت هزار کیلومتر باند رفت و برگشت از محور‌های شریانی و غیر شریانی استان چهارمحال و بختیاری را برف‌روبی کردند.


بیشتر بخوانید


وی گفت: در این مدت دو هزار تن شن و نمک پاشی ازسوی نیرو‌های راهداری استان انجام شده است.

غلامی اضافه کرد: هرچند هم اکنون همه محور‌های ارتباطی استان باز و ترافیک عادی و روان است، اما با توجه به بارش برف در محور بِن، سامان، فارسان و کوهرنگ و یخ زدگی محور‌ها به دلیل سردی هوا تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی از تمام رانندگان خواست: برای تردد از محور‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری تجهیزات مورد نیاز مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، خوراک و لباس گرم همراه داشته باشند و از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند.

غلامی ادامه داد: هم‌اکنون تمام ۴۵۰ نفر نیروی انسانی زیرمجموعه اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۴۲ راهدارخانه استان مستقر و مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی گفت: همچنین برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها، سامانه ۱۴۱ در خدمت رانندگان و مسافران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار