انصراف دهنوی از حضور در لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم از حضور در لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری برای انتخابات مجلس دوازدهم انصراف داد.

سید محسن دهنوی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با انتشار پست‌هایی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) از حضور در لیست مشترک شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و جبهه پایداری انصراف داد.

وی نوشت: به دلیل علم قطعی به علاقه رهبر انقلاب به وحدت و با وجود آنکه بزرگان جریان انقلاب، دادگاه صالح و شورای نگهبان، دروغ‌ بودن همه تهمت‌ها علیه من را تایید قطعی کرده‌اند و شورای ائتلاف نیز حضور بنده را در لیست اولیه تایید نموده و همچنین با تاکید بر تداوم مبارزه قاطع علیه سهم‌خواهان بداخلاق، به درخواست بزرگان شورای ائتلاف جهت حفظ وحدت نیرو‌های انقلاب، از حضور در لیست انصراف داده و حمایت خودم را از فهرست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری به عنوان لیست اصلی اعلام می‌کنم. والعاقبه للمتقین

توییت دهنوی

براساس شنیده‌ها دهنوی در انتخابات مجلس دوازدهم شرکت نخواهد کرد.

دیشب مالک شریعتی نیاسر، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی X نوشته بود: از انتخاب شورای ائتلاف متشکرم. مدتهاست با ادله قطعی و رسانه‌ای نشده یقین کردم و روز قبل از بستن فهرست تهران، اتمام حجت کرده بودم اگر آقای دهنوی در فهرست باشد، ماندنم فاقد حجت و بی‌صداقتی با مردم است لذا از فهرست انصراف می‌دهم و صلاح نیست انجام تکلیف را به موقف اعتبارنامه موکول کنم.

توییت شریعتی

صبح امروز امیرابراهیم رسولی، سخگنوی شورای ائتلاف در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان لیست نهایی شورای ائتلاف و جبهه پایداری را اعلام کرد که در آن نام سید محسن دهنوی قرار نداشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار