عمان: مسئله فلسطین، مسئله‌ای انسانیست

وزیر اطلاعات عمان تاکید کرد: عمان خواهان قوانینی است تا فلسطینیان به حقوق خود برسند.

عبدالله بن ناصر الحراصی، وزیر اطلاعات عمان، تاکید کرد که موضوع فلسطین در قلب همه است. جنایات، نسل کشی و تجاوزاتی که مردم فلسطین در معرض آن قرار دارند، همان گونه که بر عرب‌ها تأثیر می‌گذارند، بر هر انسانی تأثیر می‌گذارد.

او در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری اسپوتنیک، گفت: موضع عمان حمایت از مردم فلسطین در مقابله با ماشین جنایتکار اسرائیل است و موضع آن در سطوح دیپلماتیک و نهاد‌های بین المللی روشن است.

الحراصی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین یک موضوع سیاسی نیست، بلکه یک مسئله بشردوستانه و حقوقی است، اعلام کرد: عمان خواستار اصلاح تمام نقایصی است که مانع از این می‌شود که فلسطینیان صاحبان حقوق خود نباشند. 

مردم در کشورهای اسلامی در مدتی که از تجاوز رژیم صهیونیستی به نواره غزه می‌گذرد در راهپیمایی‌های خود از حکومت‌های اسلامی خواستند روابط دیپملماتیک و تجاری خود را با رژیم صهیونیستی متوقف کنند. عمان نیز از این امر مستثنی نبوده است.

بنابر گزارش وزارت بهداشت فلسطین درغزه، شمار شهدای غزه از آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته تا کنون به ۲۹۶۰۶ نفر و شمار مجروحان نیز به ۶۹۷۳۷ نفر افزایش یافته است. به علت حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، بیشتر شهدا و مجروحان این حملات را زنان و کودکان فلسطینی تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
دولت عمان هم بی عرضه ست مثل آل سعود
بحرین کوچولو هم که به کمک آمریکا داره به یمن حمله می‌کنه
۳۰۰ میلیون عرب بی عرضه نمی‌تونن با ۱۵ میلیون یهودی مقابله کنن.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۹:۲۵ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : به اذن الله خداوند جل جلاله به خونها و جسم جان‌های پاک معصوم ۱۵ هزار کودک نوجوانان شهید شده عزیزان دلمان قسم به اشکها و ناله ها و رعب وحشت های کودکان یتیم شده غزه عزیز مقاوممان قسم به خونها و جسم جان پاک دلاور مردان مرد جوانان مقاومت اسلامی عزیزمان در غزه قسم به خونها و جسم جان‌های مادران گرامی و پدران زحمت کش شهید شده قسم و به شهیدان میانسالان پیران سالخوردگان صدیقین شهید غزه عزیزمان قسم به والله قسم به والله قسم به والله قسم به این شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم عج در این ماه مقدس شعبان قسم که رژیم منحوس خبیث جنایتکار ملعون اشغالگر صهیونیستی فاشیستی نژادپرست قمارباز فاسد فاسق نسل کش شکنجه گر لامذهب کافرین فراعنه نکبت منحوس هرگز ۸۰ سالگی رژیم جعلی دروغینشان را نخواهند دید . اشدا علی الکفار صهیونیستی آمریکایی انگلیسی غربی ، نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین .‌ الله اکبر الله اکبر الله اکبر لبیک یا رسول الله ص لبیک یا بقیه الله الاعظم عج مددی . خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد ص قادمون . اللهم عجل لولیک فرج . و من الله التوفیق . التماس دعا و صلوات .‌
آخرین اخبار