شرور و قاتل فراری در دام پلیس

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری شرور و قاتل متواری و همدست وی در عملیات ضربتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان آمل خبر داد.

سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره شرارت، تیراندازی، تخریب اموال عمومی و اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط فردی در یکی از روستا‌های شهرستان آمل موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان آمل متهم که پس از قتل یکی از شهروندان در اقدامی مسلحانه، از محل متواری شده بود، پس از ماه‌ها کار اطلاعاتی در مخفیگاهش شناسایی شد.

سردارمفخمی گفت: این متهم ۳۰ ساله به همراه همدستش که در مجموع دارای ۱۵ فقره سابقه شرارت، قدرت نمایی، ایجاد درگیری، ضرب و جرح و تیراندازی در شهرستان آمل بوده اند در عملیات ضربتی ماموران پلیس دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در خاتمه در هشداری به مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی آن را خدشه دار کنند با آنان قاطعانه و برابر با قانون برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.