یادواره ۲ هزار و ۲۰۰ شهید دوران دفاع مقدس در رشت برگزار شد

یادواره ۲ هزار و ۲۰۰ شهید دوران دفاع مقدس شهرستان رشت در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در این مراسم با اشاره به مقام شهید و شهادت در اسلام افزود: برگزاری یادواره ها، یاد و خاطره شهیدان را در جامعه زنده نگه می‌دارد.

وی نقش شهیدان را برای پایداری، حفظ نظام، امنیت کشور و رسیدن به موقعیت کنونی در دنیا اثرگذار دانست وافزود: آمریکا می‌خواست انقلاب اسلامی را از بین ببرد، اما در حال حاضر خودش در آستانه ورشکستگی است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب برای اجرای جهاد تبیین، اشاره و تصریح کرد: برپایی یادواره‌های شهدا از سوی جوانان و نوجوانان یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین است.

حجت الاسلام طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: امام خمینی (ره) در شروع مبارزه‌های خود تبعید شد و بعد از انقلاب هم بار سنگینی را به دوش کشید تا انقلاب ما مقدمه ساز ظهور امام زمان (عج) باشد.


وی با اشاره به تحولات منطقه و جنگ غزه گفت: آمریکایی‌ها و هم پیمانانشان با تمام امکانات پای کار آمده اند، اما جبهه مقاومت با هوشیاری مقابل آن‌ها ایستادگی کرده است.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: آمریکا می‌خواست با به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی، مرکز و سَمبل مقاومت را نابود کند، اما ملت ایران با حضور میلیونی خود در تشییع این شهید والامقام فتنه دشمنان را خنثی کردند.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند برای دشمنان انقلاب و نظام مهم است، افزود: ملت ایران با حضور حداکثری خود در این انتخابات پاسخ نهایی را به آمریکا، اسراییل و همه دشمنان نظام خواهد داد و آن‌ها را برای همیشه ناامید خواهد کرد.

گیلان ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است که ۲ هزار و ۲۰۰ شهید به شهرستان رشت تعلق دارد.

 

برچسب ها: یادواره شهدا ، رشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.