تاسیس مدارس شبانه‌روزی حفظ قرآن ویژه پرسنل نیروی دریایی ارتش

جانشین هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی نداجا گفت: در سطح نیروی‌های مسلح مدارس قرآنی حفظ شبانه روزی داریم که مدرسه نخست پس از یک سال به کار خود پایان داد و مدرسه دوم در پایگاه نیروی دریایی بوشهر کار خود را آغاز کرده است.

امیر دریادار یعقوب سلیمی در مراسم اختتامیه گردهمایی تخصصی اساتید و مربیان قرآنی نیروی دریایی ارتش که در سالن جلسات مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) برگزار شد، گفت: فعالیت‌های قرآنی در همه زمینه‌ها اولویت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.

جانشین هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی نداجا ضمن تقدیر از برگزارکنندگان برپایی گردهمایی تخصصی اساتید و مربیان قرآنی نیروی دریایی ارتش، افزود: در کنار فعالیت‌های فرهنگی برنامه‌های قرآنی مورد تاکید نیروی دریایی ارتش بوده و ما نتایج توجه به فعالیت‌های قرآنی را در عرصه‌های مختلف دیده ایم.

جانشین هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی نداجا بیان کرد: اعتقاد داریم یکی از مولفه‌های غیر فیزیکی تاثیر گذار ارتقای رزم توجه به قرآن کریم است و در دفاع مقدس مشاهده کردیم یک رزمنده دین دار بدون سلاح در صحنه نبرد به خوبی از کیان انقلاب و نظام دفاع می‌کند.

امیر دریادار سلیمی تصریح کرد: فعالیت‌های قرآنی تاثیر بسیار زیادی در روحیه و انگیزه نیرو‌های نداجا دارد و تلاش می‌کنیم تا انس با کلام وحی در قالب برنامه‌های مختلف در پایگاه‌های مختلف نیروی دریایی تقویت شود.

جانشین هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی نداجا عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی طرح ریزی و ساعت‌ها برای برنامه‌های قرآنی برنامه ریزی و جلسات متعدد برگزار شده و در سطح نیروی‌های مسلح مدارس قرآنی حفظ شبانه روزی داریم که مدرسه نخست پس از یک سال در منطقه یکم به کار خود پایان داد و مدرسه دوم در پایگاه دریایی بوشهر کار خود را آغاز کرده است.

جانشین هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی نداجا با اشاره به اهمیت برنامه‌های قرآنی ویژه پرسنل نیروی دریایی ارتش گفت: طرح سفیران معرفت و بشیر از جمله طرح‌های قرآنی ما است و علاوه بر قرآن در حوزه نهج البلاغه نیز برنامه ریزی صورت گرفته و در حال انجام است.

امیر دریادار سلیمی عنوان کرد: هفته آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در پیش داریم و باید از این فرصت باقی مانده در راستای برگزاری پرشکوه و پرشور در انتخابات استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار