نمایش آخرین حکایت فرهاد در بروجن روی صحنه رفت

نمایش آخرین حکایت فرهاد به کارگردانی سروش ضیاء در پلاتوی اصلی فرهنگسرای بروجن برای عموم در حال اجراست.

شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایش صحنه‌ای آخرین حکایت فرهاد کاری از گروه هی‌جار بروجن به شمار می‌رود که با همکاری دانشکده فنی و حرفه‌ای شهرستان بروجن در فرهنگسرای این شهر میزبان علاقمندان به هنر تئاتر است.

وی افزود: آخرین حکایت فرهاد با موضوعی اجتماعی خانوادگی نوشته مهدی باقری است که پس از کسب جوایز متعدد در اجرای گروه‌های مختلف هنری در سال‌های گذشته، این بار به کارگردانی سروش ضیاء و همراهی دیگر هنرمندان بروجنی در پرداختی جدید مقابل دید تماشاگران قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


فرجی اضافه کرد: فرهاد پسر خانواده‌ای که داستان نمایش حول او می‌چرخید به همراه برادر معلول و تنها خواهرش و همچنین مادر و پدر و عشق از دست رفته‌اش در حکایتی یک ساعته، تفاوت‌های فکری نسل‌ها و کش‌وقوس‌های مشکلات خانوادگی و اجتماعی را بیان می‌کند.

وی ادامه داد: سروش ضیاء علاوه بر کارگردانی این اثر، بازیگری نقش فرهاد را هم برعهده دارد و ساسان مومنی، مهدی بخشش، شکیبا علی کرد، هاجر عبودی، نرگس عبادی و اکرم بویرحسنی از دیگر بازیگران نمایش آخرین حکایت فرهاد هستند.

فرجی، همچنین از فخرالدین کریمزاده به عنوان مدیر تولید و برنامه‎ریز این اثر نام برد و افزود: یاشار ناطقی و بهنام فیروزی در بخش موسیقی، کوثر یزدانی در نورپردازی، غزال مرادی به عنوان منشی صحنه، پری باغبانی و سارا کیانی به عنوان عکاسان و علیرضا بهزادی و قاسم خدیوی به عنوان روابط عمومی در تولید و اجرای این اثر همکاری دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار