۲۲ مجتمع خدماتی و رفاهی زنجان در دست احداث است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون ۲۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی در این استان در حال بهره‌برداری است و ۲۲ مجتمع نیز در دست احداث است.

جعفر قزوینیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه ۲۲ مجتمع خدماتی و رفاهی زنجان در دست احداث است گفت: تاکنون ۹۱ مورد موافقت اصولی برای احداث مجتمع های خدماتی و رفاهی در استان صادر شده است.

وی اضافه کرد: مجتمع‌های خدماتی و رفاهی با تجمیع خدمات مورد نیاز رانندگان و مسافران در یک مکان، نقش موثری در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای، کاهش تصادفات رانندگی و افزایش ایمنی دارند.

به گفته این مسوول، این مجتمع‌ها با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اخذ موافقت اصولی از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای احداث می‌شوند.

قزوینیان افزود: طی ۱۰ ماهه گذشته، پروانه بهره‌برداری ۱۲ مجتمع خدماتی و رفاهی استان تمدید شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در سال جاری درآمدی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل عقد قراردادهای جدید و دریافت معوقات از این محل حاصل شده است.

وی با بیان اینکه رانندگان باید بعد از هر ۲ ساعت رانندگی، ۱۵ دقیقه استراحت کنند، خاطرنشان کرد: ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی برای فراهم‌کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، ارائه خدمات مورد نیاز به آنها در سفر و کاهش میزان تصادفات ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.