انهدام باند سارقان خودرو در رشت

رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای خودرو در شهرستان رشت خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ "علیرضا حدادی" عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان عنوان کرد و اظهارداشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص سرقت خودرو و ارجاع پرونده‌ها به مرجع انتظامی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، از انجام تحقیقات میدانی و به دست آمدن مشخصات ظاهری اعضای باند ۴ نفره سارقان این پرونده‌ها خبر داد و گفت: با شناسایی هویت این افراد، کارآگاهان پلیس آگاهی با تعقیب و مراقبت چند ساعته این افراد را در شهرستان رشت دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت خودرو پراید اعتراف کردند، افزود: سارقان ۳۰ و ۳۲ و ۳۴ و ۳۵ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه استفاده از وسایل بازدارنده از قبیل دزدگیر، قفل پدال و فرمان در کاهش وقوع سرقت خودرو بسیار تاثیرگذار است از مردم خواست از پارک کردن وسایل نقلیه در مناطق خلوت و فاقد روشنایی خودداری کنند.

برچسب ها: خودرو ، سارقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.