دستگیری هشت نفر از عناصر تروریستی در اصفهان

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) هشت نفر از عناصر تروریستی راپیش از راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در اصفهان دستگیر کردند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان گفت: علاوه بر این، کشف چند تُن مواد مخدر، مبارزه با عناصر تروریستی وابسته به گروهک‌های معاند، دستگیری ۱۳ عنصر تروریستی و کشف ۵۵ بمب دست ساز در ماه‌های گذشته، کشف تعداد انبوهی سلاح غیر مجاز، شناسایی و سرکوب شبکه بهاییت و مبارزه با قاچاق دارو‌های حساس و مورد نیاز مردم گوشه‌ای از دیگر اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان است.

حجت الاسلام  والمسلمین اسدالله جعفری افزود:  برخورد با افراد هنجارشکن در فضای مجازی و انجام اقدامات گسترده پیشگیری از وقوع اغتشاش نیز از دیگر فعالیت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان است.

او با تاکید بر اینکه شاه کلید توسعه در کشور، امنیت پایدار است، گفت: ایثار‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) به ایجاد امنیت پایدار در کشور منجر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: این ایام مصادف با هفته پاسداشت خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) است که امسال با عنوان «اقتدار، امنیت و آرامش» نامگذاری شده است.

اوبا بیان اینکه امروز وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، ارتش و فراجا اجازه نمی‌دهند دشمن بخواهد دست به اقدامی بزند، اظهار کرد: استان اصفهان به دلیل استقرار اماکن متعدد حیاتی و زیر ساخت‌های صنایع، غنی سازی، پالایشگاهی و نظامی همواره مورد نظر دشمنان قرار دارد.

رئیس کل دادگستری استان اضافه کرد: دشمنان در این خطه دست به تحرکات مذبوحانه‌ای زده‌اند، اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) اقدامات بازدارنده‌ای علیه این اقدامات انجام شده است.

او  یادآور شد: مبارزه با انواع تروریسم، خرابکاری، تهدید امنیت کشور و سیستم‌های نفوذی و جاسوسی، مبارزه با جنگ سایبری دشمنان، صیانت از اقوام و اقلیت‌های قومی و مذهبی و مبارزه با اشرار سازمان یافته گوشه‌ای از خدمات مهم سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
دستمریزاد میگم به نیروهای امنیتی ایران و تمام اونهایی که در هر جایی هستند به وظیفه شون درست عمل میکنند و خیانت نمیکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
این تروریست ها قطعا جرمشون کمتر از اختلاسگر ها و تروریست های اقتصادی نیست. با مجرمین مالی باید شدیدتر برخورد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
برعکس گفتی
آخرین اخبار