برگزاری اردوی مشهد برای جمعی از آسیب دیدگان حادثه تروریستی کرمان

 رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان از برگزاری اردوی جهادی مشهد مقدس برای جمعی از جانبازان و آسیب دیدگان حادثه تروریستی اخیر شهر کرمان خبر داد. 

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان از برگزاری اردوی جهادی، فرهنگی مشهد مقدس برای جمعی از جانبازان و آسیب دیدگان حادثه تروریستی اخیر شهر کرمان خبر داد. 


قاسم سرگزی گفت: به همت بنیاد نخبگان استان کرمان، اردوی جهادی، فرهنگی برای جمعی از جانبازان و آسیب دیدگان حادثه تروریستی اخیر شهر کرمان که همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و در جوار مزار ایشان به وقوع پیوست، در شهر مقدس مشهد در حال برگزاری است.

وی افزود: از اهداف این برنامه مردمی، استمداد از اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، زیارت مضجع شریف و نورانی ثامن الحجج (ع)، ارتقای روحیه معنوی و فرهنگی عزیزان، انجام امور مشاوره‌های روانشناسی تخصصی به صورت انفرادی و اثربخش برای یکایک افراد و خانواده‌های آن و شرکت در برنامه‌های متنوع زیارتی، فرهنگی، تربیتی، سیاحتی و ورزشی می‌باشد.


رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان تصریح کرد: این برنامه که با مساعدت و همکاری خیریه رضوان کرمان، خیریه راه روشن تهران، اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، مجتمع آموزشی رفاهی امام رضا (ع) مشهد مقدس و موسسه آموزشی علوم مهارتی پزشکی تارا برگزار می‌شود برای جمعی از دانش‌آموزان و خانواده‌های این عزیزان بوده که در حادثه تروریستی مزبور به لحاظ جسمی و یا روحی به درجه رفیع جانبازی نائل شده و یا دچار تالمات روحی یا مجروحیت جسمی شده اند.

برچسب ها: اردوی جهادی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار