افزایش ۵۵ درصدی تحویل کلاس‌های درس در دولت سیزدهم

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۱۷۱۹ کلاس درس به همت خیران در این استان در حال ساخت است که با بهره‌برداری از آنها در آینده نزدیک، شاهد بهبود سرانه فضای آموزشی این خطه خواهیم بود.

میثم لکزایی در بازدید از طرح‌های مدرسه‌سازی در جنوب استان گفت: از مجموع مدارس در حال ساخت در سیستان و بلوچستان ۱۷۱ پروژه دولتی در قالب ۷۷۵ کلاس درس، ۱۰۹ پروژه مشارکتی در قالب ۶۰۲ کلاس درس و ۹۰ پروژه مردمی در قالب ۳۴۲ کلاس درس است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد ردیف طرح محرومیت‌زدایی و آغاز پروژه‌های آموزشی از این محل سال گذشته از اقدامات دولت برای عدالت آموزشی در استان بود، گفت: از ماه گذشته با توجه به پیشرفت مطلوب این پروژه‌ها در استان، شاهد افتتاح این پروژه‌ها هستیم و تمام تلاش مجموعه نوسازی مدارس این است که این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان افزایش ۵۵ درصدی تحویل کلاس درس در این دولت و کسب رتبه اول در کلاس و پروژه تحویلی در دولت، ساماندهی ۱۰۰ کلاس درس کانکسی در یک سال گذشته و افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات استانی حوزه آموزش را از دیگر توجه‌های دولت به آموزش و پرورش این خطه دانست.

به گزارش ایسنا به نقل اداره کل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان، لکزایی افزود: امسال کمک خیران رشد قابل توجهی داشت به‌طوری که در مجموع سال گذشته ۴۵۰۰ میلیارد ریال به این مجموعه کمک شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.