تذکر جدی استاندار به مدیران بانک‌های کم کار استان

استاندار کرمانشاه با تذکر جدی به مدیران بانک‌های کم کار استان برای توجه بیشتر در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ به متقاضیان گفت : تا بیستم اسفند امسال باید عملکردی متفاوت از بانک‌ها ببینیم.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه کمیته بررسی پرداخت تسهیلات استان گفت : باید تا بیستم اسفند ماه آمار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ یک تفاوت معنادار داشته باشد و تا این مدت باید عملکردی متفاوت از بانک‌ها ببینیم.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: متاسفانه گاهی در این جلسات یک جدول می‌آوریم، اما حرف دیگری می‌زنیم از این رو برای خدمت به مردم و تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی؛ این گونه روش‌ها در جلسات بعدی پذیرفتنی نخواهد بود.

وی گفت: این گونه عملکرد‌ها اصلا شایسته مدیریت‌های استان نیست و چنین رویه‌ای پذیرفتنی نخواهد بود و در جلسه بعد آمار‌ها باید همان نکته‌ای باشد که در آن لحظه وجود دارد.

استاندار کرمانشاه افزود: سیستم پرداخت‌ها باید تا بیستم اسفند ماه تغییر کند و ما باید شاهد روال جدید در پرداخت‌ها باشیم تا در پایان سال بتوانیم از عملکرد خود دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: اینکه پروند‌های متقاضیان دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ به میزان ۲ برابر به بانک‌ها ارسال می‌شود به این جهت است که اگر یک نواقصی در پرونده‌ای وجود داشت برای تسریع در پرداخت و استفاده از دیگر فرصت‌های تسهیلات اشتغالزایی بانک‌ها نباید معطل آن پرونده شوند و باید سریع جایگزین کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.