برگزاری اختتامیه‌ مرحله‌ استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه گفت : پس از اجرای ۲۷ نمایش از سراسر استان، اختتامیه‌ مرحله‌ی استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در کانون کرمانشاه برگزار شد.

اختتامیه‌ی مرحله‌ استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه پس از اجرای ۲۷ نمایش از سراسر استان برگزار شد.

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه در اختتامیه این جشنواره ضمن بیان خیرمقدم به میهمانان، اظهار کرد: در آثار نمایشی باور‌ها و دغدغه‌ها و با نمایش کشیدن ارزش‌ها رخ می‌دهد و درواقع هنرمند حرف‌های خود را از این طریق به گوش مخاطب می‌رساند.

وی افزود: نسل کودک و نوجوان به‌ویژه با حضور هنرمندانه‌ی خود در این آثار توانستند بر رونق کار‌های نمایشی بیفزایند و به شکلی پرشور در این زمینه ظاهر گردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با تصریح این‌که کسانی که پا به عرصه‌ی کودک و نوجوان می‌گذارند باید به عشق رسیده باشند و عاشقی را تجربه نمایند گفت: کودکان و نوجوانانی که در این زمینه ظاهر می‌گردند درواقع آینده‌پژوه و درک کننده‌ی نیاز‌های جامعه هستند. کار در حوزه‌ی کودک و نوجوان با توجه به تمام حساسیت‌ها مهم است و باید خدا قوت گفت با تمامی کسانی که در حوزه‌ی کودک و نوجوان نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد: باید از این فرصت‌ها برای انتقال تمامی ارزش‌ها استفاده کرد، همان‌طور که در قرآن کریم وقایع به شکلی قابل‌درک برای ما تصویرسازی گردیده و در قالب تصویر، نمایش، تمثیل و مثال مفاهیم در آن آورده شده که سرآغاز یک اثر هنری است، طبق روایات زمانی که آدم آفریده شد، عقل را انتخاب نمود و خداوند دین و حیا نیز از آن جدا ندانست .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار