تسهیل تشریفات گمرکی برای واحد‌های تولیدی

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از تسهیل تشریفات گمرکی برای واحد‌های تولیدی استان خبر داد و گفت : گمرکات استان از همه ظرفیت‌های خود برای کمک به رونق واحد‌های تولیدی و حمایت از تولید داخلی استفاده می‌کند.

علی اصغر عباس زاده ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در جریان بازدید از شرکت دانش بنیان ریخت گری دقیق صنعت گستر کرمانشاه، گفت : همه تلاش گمرک این است تا در شرایط دشوار اقتصادی کنونی، با ارائه تسهیلاتی بیشتر به واحد‌های تولیدی در رونق تولیدات و صادرات محصولات این واحد‌ها و در چرخه تامین کالا و اجزا و قطعات برای این واحد‌ها نقش سازنده و مثبت داشته و یاریگر بخش تولید باشد.

وی اظهار کرد: از جمله تسهیلاتی که گمرکات استان کرمانشاه در جهت حمایت از واحد‌های تولیدی، برای ترخیص مواد اولیه و قطعات مورد نیاز آن‌ها فراهم کرده است، ترخیص نسیه کالا‌ها است.

عباس زاده تصریح کرد: دسترسی به‌موقع واحد‌های تولیدی به مواد اولیه و قطعات مورد نیاز آنان، در بهبودی گردش مالی این واحد‌ها نیز نقشی مثبتی خواهد داشت.

وی بیان کرد گمرکات استان کرمانشاه با تسهیل مقررات، آسان نمودن و سرعت بخشی تشریفات گمرکی برای واحد‌های تولیدی نهایت همکاری، سعی، تلاش و اهتمام خود را در جهت روان سازی تجارت و رونق اقتصادی بکار بسته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار