اخبار نیروی انتظامی قزوین؛

نوشیدنی‌های قاچاق به مقصد نرسید/دستگیری باند سارقان تلفن همراه

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز جمعه چهارم اسفند ۱۴۰۲ را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ کورش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان تاکستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو سواری روآ مشکوک و جهت بررسی بیشتر دستور ایست آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به هشدار‌های و علائم پلیس اقدام به متواری شدن از محل کرد که پس از طی مسافتی با سرعت عمل و هوشیاری مأموران گشت انتظامی خودروی مذکور متوقف و در بررسی‌های انجام شده ۶۹۶ قوطی نوشیدنی انرژی زای قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش محموله توقیفی برابر اعلام کارشناسان، بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سارقان تجهیزات ریلی دستگیر شدند

سرهنگ بهرام منصوری فرماندهی انتظامی شهرستان البرز گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در پی وقوع چند فقره سرقت تجهیزات ریلی، بررسی موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی گفت: تیم‌های گشت انتظامی اقدام به گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه کردند که با انجام اقدامات پلیسی ۲ نفر سارق تجهیزات ریلی در شهر شریف آباد شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه مربوط به ریل آهن از مجرمان خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات پلیس به جرم خود مبنی بر سرقت تجهیزات ریلی اعتراف کردند.

سرهنگ منصوری ارزش ریالی اموال کشف شده را برابر نظر کارشناسان امر بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و خاطرنشان کرد:متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری باند سارقان تلفن همراه در قزوین

سرهنگ عزیزی رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت تلفن همراه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در سطح شهرستان قزوین دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی در نتیجه اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی هدفمند خود موفق به شناسایی ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای شده که در یک عملیات ضربتی و برنامه ریزی شده آن‌ها را در یکی ار محلات شهرستان قزوین دستگیر و در بازرسی از ان‌ها دو قبضه سلاح سرد و تعداد ۴ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس اگاهی استان بیان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۹ فقره سرقت و فروش تلفن همراه، با همدستی یک نفر مالخر در سطح شهرستان قزوین اعتراف کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به دستگیری مالخر و کشف تعداد زیادی تلفن مسروقه از محل اختفای وی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت عمومی تأکید و از شهروندان خواست؛ ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.