ارامش و امنیت هدیه سربازان گمنام امام زمان (عج) به مردم

سربازان گمنام امام زمان (عج) امنیت و ارامش را هدیه به مردم می‌دهند و این افتخار بزرگی است و امنیت مقدم بر ارامش خواهد بود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: تنها چیزی که برای این عزیزان شایسته است همین عنوان سرباران گمنام و زمینه ساز برای جکومت عدل جهانی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با بیان اینکه این عزیزان با همه توان بدون چشمداشت و مطرح شدن در جامعه خدمت می‌کنند افزود: سربازان گمنام با رصد همه فعالیت‌های خصمانه توانسته اند بسیاری از نقشه‌های شوم دشمن و توطئه را توانسته اند با عملیات‌های خود خنثی کنند.

او به انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و افزود: اساس امروز خدمت به مردم است و پایه تمدن و دینداری برطرف کردن نیاز‌ها و چالش‌های جامعه است و این در گرو حضور در انتخابات است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه هفته اینده دو انتخاب سرنوشت ساز در پیش روی ملت است گفت: مردم پرشور و با انگیزه به پای صندوق‌های رای بیاییند و این تکلیف و حق را ادا کنند.

او تاکید کرد: حضور در انتخابات به مراتب مهمتر از قدرت نظامی است و نمایانگر وحدت و انسجام ملی است و در نظام مردم سالاری دینی جمهوری و اسلامی در کنار هم قرار گرفته و تضمین ان با انتخابات خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.