پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم هتل شادی سنندج

پروژه توسعه فاز دوم هتل شادی سنندج توسط بخش خصوصی اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 کیومرث حبیبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در بازدید از طرح توسعه فاز دوم هتل شادی سنندج که با همراهی اعضای کمیسیون ماده ٥ انجام شد در جریان مسائل و مشکلات این طرح گردشگری قرار گرفت.

حبیبی اظهار کرد: این استان از پتانسیل بسیار خوبی در توسعه صنعت گردشگری برخوردار است که باید با تقویت زیرساخت‌ها این پتانسیل خدادادی را توسعه داد.
 
او افزود: با توجه به ورود حجم بالای مسافران در تمام ایام سال و همچنین زائران اربعین حسینی به استان، توسعه فضا‌های اقامتی و گردشگری در کردستان بیش‌تر از سایر زیرساخت‌ها مورد نیاز است.

حبیبی با اعلام حمایت دولت از سرمایه‌گذاران برای ساخت هتل و مراکز اقامتی در استان عنوان کرد: هر چه تعداد هتل‌ها و تاسیسات گردشگری در سطح استان بیشتر باشد، گردشگران داخلی و خارجی بیشتری را جذب می‌کند.
 
هتل شادی ٢ سنندج توسط بخش خصوصی با پیشرفت ۸۰ درصدی در مساحت ٣ هزار مترمربع و زیربنای ١٠ هزار مترمربع در ١٠ طبقه ساخته می‌شود.

این هتل چهارستاره دارای ٦٤ اتاق و ٢٠٠ تخت و امکاناتی ازجمله رستوران، سالن کنفرانس و اجتماعات است و با بهره‌برداری از آن برای ٥٠ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.