پیشرفت ۲۰ درصدی ساخت پروژه خوابگاه متاهلی دانشجویان دانشگاه رازی

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی ساخت پروژه خوابگاه متاهلی دانشجویان این دانشگاه گفت : اسکلت بندی ۲ بلوک این خوابگاه تا فرودین ماه به پایان می‌رسد، اما برای تکمیل و تجهیز آن به ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

محمدنبی احمدی رییس دانشگاه رازی کرمانشاهگفت : دانشگاه رازی کرمانشاه پارسال طی تفاهم نامه‌ای با صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم احداث ۲ خوابگاه ویژه دانشجویان متاهل در پردیس طاق بستان و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه ساخت ۳۱۲ واحد متاهلی ۴۵ تا ۵۵ متر مربعب در قالب ۶ بلوک در این تفاهم نامه تعریف شده، گفت: از شهریورماه امسال پیمانکار ساخت ۲ بلوک هر کدام با حدود ۲ هزار متر مربع زیر بنا آغاز کرد و تا فروردین ۱۴۰۳ اسکلت بندی آن‌ها به پایان می‌رسد.

احمدی با بیان اینکه هر بلوک بیش از ۲۰ واحد خوابگاهی ۴۵تا ۵۵ مترمربعی را شامل می‌شود، گفت: برای اسکلت بندی این بلوک‌ها ۱۴۰ میلیارد ریال تخصیص یافته و برای تکمیل و تجهیز آن‌ها نیز تاکنون ۵۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به پیشرفت کلی ۲۰ درصدی این پروژه ها؛ گفت: برای تکمیل آن‌ها نیاز به تامین مالی بویژه از طریق تسهیلات بانکی از طریق بانک مرکزی هستیم.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه هدف از احداث واحد‌های متاهلی دانشجویان را در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عنوان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.