اختصاص ۸۲ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه رزن

فرماندار رزن از اختصاص ۸۲ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان رزن برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

علی اصغر غفاری آثار شامگاه پنجشنبه در جلسه دهیاران و گشت‌های رضویون گفت: در روز انتخابات دهیاران موظفند با حساسیت دو چندان و ویژه شعبات رأی و نیز دوربین‌های روستا را کنترل کرده و از چشم آنان هیچ امر جزئی پنهان کند.

او با تاکید بر اینکه دهیاران در روز انتخابات اکثریت در سطح روستا‌ها به عنوان نماینده فرماندار خواهند بود، گفت: همه ما به عنوان هیأت اجرایی موظفیم بدون جانبداری و با بی طرفی تمام انتخابات را به نحو احسن با امانتداری آرا مردم و نیز سلامت انتخابات برگزار کنیم.

غفاری آثار با اشاره به اینکه همه کاندیدا‌ها برای ما یکسان و قابل احترام هستند، تصریح کرد: در صورت هر گونه طرفداری دهیاران و نیز اعضا هیأت‌های اجرایی از هر یک از کاندیدا‌ها بدون هیچ گونه تعارفی با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

اواز اختصاص ۸۲ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه شهرستان رزن برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد و افزود: از این تعداد شعبات تعداد ۳۹ شعبه به بخش مرکزی،۳۲ شعبه بخش سردرود،۱۱ شعبه بقراطی اختصاص دارد ضمن اینکه از ۸۲ شعبه اخذ رأی تعداد ۵۹ شعبه ثابت و ۲۳ شعبه سیار خواهد بود.

غفاری آثار با اشاره به رقابت ۴۰ نفر از کاندیدا‌های تأیید صلاحیت شده نهایی حوزه انتخابیه رزن و درگزین افزود: تمامی مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور ۱۱ اسفند ماه در حوزه انتخابیه رزن و درگزین پیش بینی شده است.

برچسب ها: فرمانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.