پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن با پرداخت تسهیلات به ۳۰ درصد رسید

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت به ۳۰ درصد رسید که حائز اهمیت است.

در حالی که همواره دولت بر افزایش همکاری دستگاه ها به ویژه بانک ها در پرداخت تسهیلات در راستای تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تاکید می‌کند اما همچنان شاهد همکاری کم رنگ آنها در این حوزه هستیم.

طبق گفته هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی بیش از ۶۰۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن با همکاری انبوه سازان مسکن در کشور در حال ساخت است که‌ پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها به ۳۰ درصد رسیده است. 

او گفت: تا به امروز آورده متقاضیان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن حدود ۲۰۰ همت بوده اما میزان  آورده بانک ها و پرداخت تسهیلات ۱۰۰ همت بوده است.

براساس این گزارش در صورتی که همکاری بانک ها طبق قانون برنامه هفتم کاهش یابد باید اعتبارات بانک های متخلف کاهش پیدا کند و به بانک های همکار اضافه شود. که این اقدا باعث بهبود وضعیت همکاری بانک ها در این بخش خواهد شد‌.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گلبهار
۰۱:۴۱ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
با سلام
سرعت کار رو بالا ببرید
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۹:۱۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
خسته نباشید،خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۲۳:۰۷ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
در سایت تندرستی فردیس کرج ( موسوم به الماس)، دولت در سال های ۹۸ و ۹۹ از هرکدام از ما ۴۸۰ خانوار متقاضی ۹۰ میلیون تومان پول گرفت و پروژه را رها کرد.
ما مانده ایم و بلاتکلیفی
گفتیم سید و اولاد پیغمبر ( ص) راس کار باشد همه چی درست می‌شود.
آخرین اخبار