رقابت ۱۱ هزار یزدی در آزمون تحصیلات تکمیلی

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد گفت: 11 هزار و 10 داوطلب در آزمون سراسری دوره‌های ارشد و دکترای ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در استان باهم رقابت می‌کنند.

سیدمحسن میرحسینی نماینده تام الاختیار دانشگاه یزد گفت: آزمون دکتری و کارشناسی ارشد در دو نوبت صبح و عصر با حضور ۲ هزار و ۵۰۶ داوطلب در مقطع دکتری و در دوره کارشناسی ارشد ۸ هزار و ۵۰۴ داوطلب برگزار می‌شود. 

او افزود: آزمون دکترای ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در ۱۱۳ رشته گرایش و ۷ گروه آزمایشی، عصر روز جمعه و آزمون کارشناسی ارشد در رشته‌های اصلی، (۷۱ رشته) در نوبت صبح و در رشته‌های شناور (۶۶ رشته) عصر روز جمعه ۴ اسفندماه بر پا می‌شود. 

میرحسینی با بیان اینکه امسال در استان علاوه بر شهر یزد در حوزه‌های اردکان و میبد هم آزمون ارشد و دکتری برگزار می‌شود اظهار داشت: در شهر یزد، آزمون ارشد در نوبت صبح، علاوه بر دانشگاه یزد در دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، علم و هنر، دانشکده فنی شهید صدوقی و دو مدرسه از آموزش و پرورش نیز برگزار می‌شود.

او تاکید کرد: حوزه امتحانی تمام داوطلبان آزمون عصر روز جمعه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در شهر یزد، در محل دانشگاه یزد است. 

میرحسینی گفت: محل برگزاری آزمون ارشد نوبت صبح خواهران، در سالن‌های غدیر، فجر و توحید و برادران در پردیس علوم، کارشناسی ارشد نوبت عصر نیز داوطلبان در سالن فجر و عصر روز جمعه، داوطلبان زن در آزمون دکترا در سالن غدیر و توحید و داوطلبان مرد آزمون دکترا در پردیس علوم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار