رقابت هفت هزار داوطلب آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد در استان سمنان آغاز شد

نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ با رقابت هفت‌هزار و ۲۲۰ داوطلب در استان آغاز شد.

یغمایی گفت: آزمون دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در ۲ نوبت صبح و عصر امروز جمعه چهارم اسفند در استان سمنان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: هزار و ۶۵۲ داوطلب در مقطع دکتری و پنج هزار و ۵۶۸ داوطلب در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ روی صندلی رقابت می نشینند.

وی ادامه داد: از مجموع داوطلبان دکتری در استان سمنان ۸۴۲ نفر مرد و ۸۱۰ نفر بانو هستند.

به گفته نماینده تام الاختیار دانشگاه سمنان در برگزاری آزمون‌های سراسری، از تعداد کل داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در استان ۲ هزار و ۴۷۳ نفر مرد و سه هزار و ۹۵ نفر بانو هستند که بانوان در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ پیشی گرفته اند.

وی بیان کرد: آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ با شرکت ۸۹۹ داوطلب درحوزه امتحانی دانشگاه سمنان برگزار می شود که از این تعداد ۴۳۵ داوطلب را بانوان و ۴۶۴ داوطلب را نیز آقایان تشکیل می دهند.

یغمایی تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ نیز با شرکت ۲هزار و ۹۳۴ داوطلب در دانشکده‌های مهندسی برق و کامپیوتر، مهندسی عمران، پردیس علوم پایه و علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار